کد خبر : 17373

2 سورپرایز نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل در راه است

2 سورپرایز نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل در راه است

باشگاه استقلال برای فصل بعد تغییرات زیادی را در خود خواهد دید.

به گزارش ورزش11، با نزدیک شدن به روزهای پایانی فصل گمانه‌زنی‌ها در خصوص جابجایی بازیکنان در تیم‌های پرطرفدار به اوج خود رسیده و هر لحظه شایعه جدیدی در این باره به گوش می‌رسد.

باشگاه استقلال تهران در حالی که هنوز سرمربی فصل آینده خود را مشخص نکرده، وارد این عرصه شد و مجیدی و فتحی هر روز جلسات مهمی را در مورد تیم فصل آینده برگزار می‌کنند.

این طور که از شواهد پیداست، کنارگذاشتن بازیکنان ناراضی نخستین هدف مدرعامل باشگاه استقلال در پنجره نقل‌وانتقالاتی پیش‌رو است، فتحی و مجیدی برای قطع همکاری با چند بازیکن بزرگ تیمشان به جمع بندی رسیده‌اند و از همین بازیکنانی چون، رحمتی، چشمی، طارق، منشا و حتی فرشید اسماعیلی برای فصل آینده باید به دنبال تیم جدیدی باشند. در این میان جدا شدن رحمتی می توان سورپرایز اول نقل و انتقالاتی استقلال تلقی شود.

در قسمت جذب بازیکن هم مدیران آبی منتظر سرمربی جدید نیستند، چرا که این ماموریت مهم را هم به مجیدی واگزار کرده‌اند و  قرار است که شماره هفت محبوب آبی‌ها برای استقلال یار گیری کند.

در همین راستا مجیدی چند بازیکن تاثیر گذار لیگ هجدهم را در لیست خرید باشگاه قرار داده است که گل سرسبد آن‌ها امین قاسمی نژاد است و در ادامه این لیست نام نفراتی چون رضا اسدی  دیده می‌شود.

سورپرایز مهم قضیه به تلاش برای بازگرداندن الماس سیاه برمی‌گردد، مدیران استقلال پس از کنار گذاشتن شفر امیدوار به بازگشت تیام به تیمشان هستند و قصد دارند با کشاندن این بازیکن به تهران هدیه‌ای بزرگ به هواداران خود بدهند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها