کد خبر : 14575

ستاره های اسم و رسم داری که امسال از استقلال می روند

ستاره های اسم و رسم داری که امسال از استقلال می روند

بر اساس شنیده‌ها چند ستاره استقلال از این تیم جدا خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال پس از باخت در دربی، روزهای  خوبی را سپری نمی‌کند و هر روز خبری حاشیه‌ساز از اردوی این تیم به گوش می‌رسد.

یکی از حاشیه‌هایی که دست‌بردار آبی‌ها نیست، شعارهایی است که هواداران اخیراً علیه کاپیتان خود در ورزشگاه سر می‌دهند. سید مهدی رحمتی پس از پایان بازی شهرآورد عامل شکست تیمش مقابل پرسپولیس معرفی شد. چرا که استقلالی‌ها بر این باورند که او جلوی منشا را برای زدن ضربه پنالتی گرفته است. ضربه‌ای که اسماعیلی آن را از دست داد تا آبی‌پوشان در مقابل رقیب سنتی خود شکست تلخی را متحمل شوند.

بر این اساس در روزهای گذشته خبرهایی درخصوص جدایی رحمتی از جمع آبی‌پوشان در رسانه‌ها مطرح شد که چندان هم بی‌اساس نیست. شنیده‌ها حاکی از ان است که قرارداد سنگربان آبی‌ها در پایان فصل تمدید نخواهد شد.

همچنین ظاهراً پاتوسی هم از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد چرا که تمدید قرارداد با این بازیکن حدود 750 هزار دلار برای باشگاه هزینه خواهد داشت که بعید به نظر می‌رسد این مبلغ پرداخت شود.

خسرو حیدری، میثم تیموری و فرشاد محمدی‌مهر هم دیگر بازیکنانی هستند که احتمالاً برای فصل بعد در این تیم نخواهند بود. مهدی قائدی نیز روز گذشته از استقلال اخراج شد و  شانسی برای حضور در جمع آبی‌پوشان نخواهد داشت.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها