کد خبر : 16535

پشت ماجرای تکذیب اخراج شفر چه بود؟ حقیقت ماجرا چیست؟

پشت ماجرای تکذیب اخراج شفر چه بود؟ حقیقت ماجرا چیست؟

فرهاد مجیدی اگر چه به صورت موقت جانشین شفر شده است ، اما او ضمن اینکه با تعصب این پست خطیر و پر ریسک را پذیرفته ، یک شرط مهم برای حضور در این جایگاه داشته است !

پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل پدیده، مسئولان این باشگاه تصمیم گرفتند فعالیت وینفرد شفر و ساشا پسرش را به حالت تعلیق در بیاورند و هدایت استقلال را به صورت موقت به فرهاد مجیدی بسپارند.

اما با اینکه این خبر پس از باخت استقلال به پدیده از سوی خطیر معاون باشگاه استقلال اعلام شد ، در حرکتی عجیب فتحی روز گذشته این خبر را تکذیب کرد. تکذیبی که بیشتر برای زمان خریدن به نظر می رسید !

از دیروز تا امروز در استقلال چه گذشت ؟!

اما حقیقیت داستان چه بود ؟ چرا خبر جانشینی فرهاد مجیدی به جای شفر ابتدا اعلام ، سپس تکذیب و دوباره تایید شد؟

اخبار رسیده خبرنگار ما از باشگاه استقلال نشان می دهد که گویا پشت پرده این تکذیب و تایید ها جدای از قرارداد سنگین مالی شفر ، شرط مهم مجیدی بوده است!

فرهاد مجیدی به صورت موقت و بر اساس تعصبش این پیشنهاد را پذیرفته، اما به مسئولان استقلال گفته قصد دارد سرمربی دائمی باشد نه موقت. همین مسئله باعث چالش و اختلاف بین مدیران استقلال و مربی جوان آبی‌پوشان شده بود .

مسئولان باشگاه هم از مجیدی خواسته اند این پیشکسوت محبوب و متعصب ،  هدایت تیم را تا پایان فصل برعهده بگیرد و در صورت کسب نتایج مناسب می توان بر روی این شرط مجیدی گفتگو کرد

باید دید در نهایت سرنوشت استقلال برای سه دیدار باقیمانده تا پایان فصل و البته فصل آینده چه خواهد شد.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها