کد خبر : 16529

قرارداد مجیدی در چه صورت دائمی می‌شود؟

قرارداد مجیدی در چه صورت دائمی می‌شود؟

سرمربی موقت استقلال در ادامه فصل دو ماموریت سخت و پیچیده را پیش‌رو دارد.

باشگاه استقلال دقایقی پیش رسماً خبر به تعلیق در آمدن قرارداد شفر را منتشر کرد تا در پنج دیدار آینده لیگ قرهاد مجیدی سکان هدایت آبی‌پوشان را برعهده داشته باشد.

مجیدی که در بین هواداران از محبوبیت بالایی برخوردار است، برای تبدیل شدن قرادادش از موقت به دائمی کار سخت و پیچیده‌ای را پیش‌رو دارد.

سرمربی جوان آبی‌ها، برای باقی ماندن در سمتش دو ماموریت بسیار مهم و پیچیده پیش‌رو دارد، ماموریت اول مجیدی به بازی‌های داخلی و کسب سهیمه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعد بر می‌گردد.

هر چند که دیدار باقی مانده استقلال با تیم‌های ته جدولی است و این کار سرمربی جوان استقلال را تا حدود زیادی راحت می‌کند ولی هرگز نباید فراموش کرد آبی‌ها برای کسب سهمیه آسیایی رقبای سرسختی چون سپاهان و تراکتو و پدیده را پیش‌رو دارند و کوچکترین لغزش می‌تواند برای آن‌ها دردسر ساز شود.

مأموریت دوم مجیدی، نجات استقلال از گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و صعود به دور بعد محسوب می‌شود، اتفاقی که قطعاً سند باقی ماندن مجیدی را امضا خواهد کرد.

مأموریت دوم همانند اولی چندان هم آسان نیست، چرا که آبی‌ها برای رسیدن به این مهم ابتدا باید از پس الدحیل در استادیوم آزادی بر بیایند و سپس العین را در امارات شکست دهند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها