کد خبر : 14245

بازیکن مغضوب خطر بزرگ برای پرسپولیس در دربی

بازیکن مغضوب خطر بزرگ برای پرسپولیس در دربی

مرتضی فنونی زاده معتقد است که در شهرآورد ۸۹ پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک استقلال را شکست می‌دهد و گل اول بازی را استقلالی‌ها به ثمر می رسانند.

او همچنین اضافه کرد : منشا مورد بی‌مهری برانکو قرار گرفت و طبیعی است که حالا با انگیزه‌ زیادی که برابر پرسپولیس دارد ، خطر بزرگی برای برانکو و تیمش باشد .

مرتضی فنونی زاده در خصوص دربی هشتاد و نهم که شنبه هفته آینده برگزار می شود، اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس توانسته صدر جدول را حفظ کند هر چند در نیم فصل دوم عملکرد ضعیف‌تری نسبت به استقلال داشت.

وی ادامه داد: بازیکنان جدید پرسپولیس هنوز با سایر بازیکنان هماهنگ نشده‌اند و این مسئله یکی از دلایلی بود که باعث شد پرسپولیس در نیم فصل دوم در حد انتظار ظاهر نشود اما استقلال در بهترین شرایط خودش به سر می‌برد و با توجه به این که این دو تیم در رده‌های اول و دوم جدول هستند توقع می‌رود که یکی از بهترین دربی‌ها را ببینیم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور دربی تصریح کرد: می‌گویند خورشیدی ضد پرسپولیس است اما من این حرف را قبول ندارم و به نظرم هیچ داوری با آبروی خودش بازی نمی‌کند. البته امیدوارم وی مدام سوت نزند و به او نگویند که بازی را نگه دارد.

فنونی‌زاده درباره تقابل گادوین منشا با تیم سابق خود اظهار داشت: منشا مورد بی‌مهری برانکو قرار گرفت و طبیعی است که حالا با انگیزه‌ زیادی که برابر پرسپولیس دارد ، خطر بزرگی برای برانکو و تیمش باشد . به جز منشا دو بازیکن آفریقایی استقلال هم بازیکنان خطرناکی هستند و حضور این ۳ بازیکن در ترکیب استقلال باعث می‌شود پرسپولیس در دربی به مصاف یک تیم آفریقایی برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس با نتیجه ۳ بر یک استقلال را شکست می‌دهد. البته گل اول بازی را استقلالی‌ها می زنند. ضمن این که این بازی پنالتی هم خواهد داشت.

منبع:پارس فوتبال

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها