کد خبر : 7543

برانکو بالاخره علت کنار گذاشتن گادوین منشا را توضیح داد

برانکو بالاخره علت کنار گذاشتن گادوین منشا را توضیح داد

ورزش سه: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری اش به شکلی ویژه از عملکرد گادوین منشا تشکر کرد و گفت که شاید روش بازی پرسپولیس جوابگوی این بازیکن نبود.

پس از یک و نیم فصل حضور در تیم پرسپولیس، برانکو سرانجام گادوین منشا را کنار گذاشت. پیش تر شنیده می شد اگر پنجره تابستانی پرسپولیس باز می شد، برانکو در همان موقع منشا را در لیست فروش قرار می داد اما این اتفاق در زمستان رخ داد تا علی رغم یک نیم فصل قرارداد با پرسپولیس، مهاجم نیجریایی به در خروجی باشگاه هدایت شود.

خبر کنار گذاشتن مهاچم 14 گله تیم پرسپولیس، حواشی زیادی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. هواداران تیم پرسپولیس معتقد بودند تا زمان خرید مهاجم جدید نباید این اتفاق رخ می داد و همچنین اظهار نظر برخی منتقدان در خصوص نحوه اعلام خبر بود که به زعم منتقدان می توانست پس از جلسه مدیریت باشگاه با گادوین منشا رخ دهد.

با این حال برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری امروزش به شکلی ویژه از گادوین منشا حمایت و تشکر کرد. او در این خصوص گفت: این تصمیم من بود و طبیعی است که من مربی و تصمیم‌گیرنده هستم. ما هیچ شکی نداریم که منشا به تیم خیلی خدمت کرد و من همین جا از او خیلی تشکر می‌کنم. نه فقط من، بلکه باشگاه به خاطر خدماتی که به تیم ارائه کرد از او تشکر می‌کند، اما پرسپولیس باشگاهی است که همیشه دنبال بازیکنان باکیفیت و بهتر است.

سرمربی کروات سرخ ها صحبت هایش را اینطور ادامه داد: شاید روش بازی پرسپولیس جوابگوی منشا نبود. نتایج نشان می‌دهد فلسفه و دیدگاه و روش بازی پرسپولیس درست بوده است و ما قطعاً فلسفه‌مان را عوض نخواهیم کرد نه به خاطر یک بازیکن و نه به خاطر یک شکست، بلکه بیشتر و محکم‌تر روی روش خودمان کار خواهیم کرد. طبیعی است که از منشا انتظارات بیشتری داشتیم. ایشان در 25-26 بازی که داشت دو گل زد به فولاد و الدحیل. باز هم تکرار می‌کنم ما از او خیلی تشکر می‌کنیم، ولی باشگاه به‌هر حال مسیر خودش را دارد و منشا هم مسیر خودش را. به‌هرحال مخالف و موافق همیشه خواهد بود.

 

حالا به نظر می رسد گادوین و پرسپولیس به خط پایان رسیده اند و راهشان به زودی از هم جدا خواهد شد اما باید دید در فاصله کمتر از یک ماه تا آغاز نیم فصل دوم، پرسپولیسی ها منشا را به چه تیمی خواهند فروخت.

وی همچنین درباره مقصد منشا هم گفت: منشا در لیست ترانسفر تیم است و تصمیم خودش است که کدام تیم برود. ارزیابی باشگاه است که بخواهد چقدر برای انتقالش پول درخواست کند. همین که ایشان در لیست انتقالات قرار بگیرد، نمی توانم دخالتی در تصمیمش داشته باشم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها