کد خبر : 14240

بالاترین سطح پنهان کاری برانکو برای دربی

بالاترین سطح پنهان کاری برانکو برای دربی

شهرآورد تهران بین دو تیم پرسپولیس و استقلال در حالی دهم فروردین برگزار می‌شود که سرمربی سرخ‌پوشان در تلاش است با کسب سه امتیاز در این دیدار، خود را یک قدم دیگر به جام قهرمانی نزدیک کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی موفق سرخ‌پوشان تهرانی در آستانۀ شهرآورد تهران با جدیت بیشتری تمرینات تیم خود را زیر نظر دارد. قطعا کسب سه امتیاز این دیدار، یک گام رو به جلو برای هتریک قهرمانی است و نزدیکی امتیازات در بین پنج تیم بالای جدول اتفاقی است که حساسیت این داربی را بیشتر از گذشته کرده است.

این حساسیت را مرد کروات قرمزها به خوبی درک کرده است تا جایی که بر خلاف دیدارهای گذشته پرسپولیس، در فاصلۀ یک روز مانده به مسابقه هنوز کسی از ترکیب او خبر ندارد. برانکو که در هفتۀ گذشته با کاورهای رنگی ارنج خود را در تمرینات مشخص می‌کرد، اکنون برای جدی شدن تمرینات گفته می‌شود کادر فنی سرخ‌پوشان هم از ترکیب روز شنبه پرسپولیس اطلاعی ندارد.

از اردوی قرمزها خبر می‌رسد برانکو با تمرینات متفاوت در انتظار شهرآورد جذابی است. حال باید دید چه اتفاقاتی روز شنبه خواهد افتاد. استقلال و شفر بعد از سه سال با شکست پرسپولیس به صدر می‌رسند یا برانکو سال 98 را با صدرنشینی ادامه خواهد داد.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها