کد خبر : 14216

تکرار تاریخ برای استقلال و پرسپولیس پس از 18 سال

تکرار تاریخ برای استقلال و پرسپولیس پس از 18 سال

بعد از گذشت هفده، هجده سال سرخابی های پایتخت در حالی به مصاف هم می روند که نتیجه نبردشان روی تعیین رتبه های اول و دوم جدول تاثیر دارد.

نبرد پرسپولیس ۴۵ امتیازی و استقلال ۴۳ امتیازی این بار یک نبرد تمام عیار برای صدرنشینی است. اگرچه در صورتی که شهرآورد تهران با نتیجه مساوی تمام شود، تراکتورسازی به شرط پیروزی مقابل استقلال خوزستان با تفاضل گل بهتر نسبت به پرسپولیس صدرنشین می شود اما به هرحال بعد از گذشت هفده هجده سال سرخابی های پایتخت در حالی به مصاف هم می روند که نتیجه نبردشان روی تعیین رتبه های اول و دوم جدول تاثیر دارد.

در دوره اول لیگ برتر که با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید و استقلال به خاطر شکست روز آخر برابر ملوان نایب قهرمان شد، دو تیم دو بار به مصاف هم رفتند که بازی نیم فصل اول در هفته نهم نتیجه مساوی یک - یک و بازی نیم فصل دوم در هفته بیست و دوم نتیجه مساوی بدون گل را ثبت کرد.

جالب است بدانید یک بار هم سال ۷۰ روز آخر جام باشگاه های تهران استقلال و پرسپولیس در حالی به مصاف هم رفتند که استقلال صدرنشین بود و برای قهرمانی مساوی می خواست و پرسپولیس تیم دوم جدول برای قهرمانی باید برنده از زمین بیرون می آمد که آن بازی هم بدون گل مساوی شد و شاهین بیانی کاپیتان وقت استقلال جام را بالای سر برد.

منبع:خبرورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها