کد خبر : 13411

رتبه بندی در معیشت معلمان اثر گذار است

رتبه بندی در معیشت معلمان اثر گذار است

نایب رئیس کمیسیون آموزش‌ و تحقیقات مجلس گفت:درست است برای رتبه بندی در سال ۹۸، دو هزار میلیارد تومان بیشتر اعتبار تعیین نشده است اما توجه به آن نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده‌ایم و رتبه بندی تا حدودی در معیشت اثرگذار است.

قاسم احمدی لاشکی نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی پرسشگر در پاسخ به پرسشی درباره مشکلات معیشتی معلمان اظهار کرد: مجلس دهم به جد به حوزه آموزش و پرورش نگاه مثبتی دارد. در بودجه سال 98 برای کمک به آموزش‌وپرورش، اخذ مالیات از آستان قدس رضوی، شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح و اجازه چاپ اوراق مشارکت هزار میلیاردی را شاهد هستیم.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر منصفانه بگویم، مجلس دهم، همراه‌ترین مجلس با آموزش و پرورش بوده است، گفت: درحوزه نوسازی مدارس، با توجه به افزایش اعتبارات، سال خوبی را خواهیم داشت اما باید معیشت معلمان را هم ببینیم.

احمدی لاشکی افزود: درست است برای رتبه بندی در بودجه، دو هزار میلیارد تومان اعتبار بیشتر در نظر گرفته نشده است اما همین که مجلس ردیف اعتباری برای آن در نظر گرفته است و در کمیسیون تلفیق تصویب کردیم نشان می‌دهد که شأن معلم را دیده‌ایم و رتبهبندی تا حدودی در معیشت اثرگذار است؛ این همراهی‌ها در مجلس خوب بوده و امید است از سوی دولت هم همراهی را شاهد باشیم.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها