کد خبر : 12906

لایحه رتبه بندی معلمان امسال به مجلس می رسد؟

لایحه رتبه بندی معلمان امسال به مجلس می رسد؟

یکی از نمایندگان مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به غیرواقعی بودن وعده رتبه بندی فرهنگیان گفت : دولت دوازدهم موظف بود در 2 سال نخست، لایحه رتبه بندی فرهنگیان را به خانه ملت ارائه کند اما با وجود اختصاص 2 هزار میلیارد تومان اعتبار، هنوز هیچ لایحه ایی به مجلس ارائه نشده است.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به بررسی لایحه رتبه بندی فرهنگیان در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود : بعید به نظر می رسد این لایحه در سال 97 هم به مجلس ارائه شود.

وی به افزایش حقوق کارکنان دولت ، کارگران و بازنشستگان نیز اشاره کرد و گفت : قرار شد علاوه بر افزایش 400 هزار تومانی حقوق، 10 درصد دیگر نیز به آن افزوده شود.

وی با اشاره به بودجه 200 میلیارد تومانی بخش پرورشی اعلام کرد : این میزان بودجه به اتحادیه دانش آموزان ، سازمان دانش آموزی، بسیج دانش آموزی ، بسیج فرهنگیان و سازمان های وابسته به بخش پرورشی تعلق می گیرد.

این نماینده مردم رشت در خانه ملت با بیان اینکه دولت 200 هزار میلیارد تومان از فروش نفت را به عنوان یارانه برای کالاهای اساسی اختصاص داده است افزود : دولت باید نرخ کالاهای اساسی مثل گوشت ، مرغ و دارو را با نرخ دلار 4 هزار و 200 تومانی به دست مردم برساند.

جبار کوچکی نژاد بر تغییر در سیستم آموزشی کشور تاکید کرد و گفت : دانشگاه های علمی – کاربردی ، فنی و حرفه ایی و سازمان فنی و حرفه ایی باید برای ارتقا مهارت آموزی علاوه بر بودجه اختصاصی خود از منابع بانک نیز استفاده کنند.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها