کد خبر : 13364

2 لژیونر مغضوب کدامیک شانس برگشت به پرسپولیس را دارند؟

2 لژیونر مغضوب کدامیک شانس برگشت به پرسپولیس را دارند؟

نقطه ضعف پرسپولیس در نیم‌فصل دوم افکار جالبی را در سر لژیونر معروف گنجانده است.

پرسپولیس تهران پس از پشت‌ سرگذاشتن دو فصل رویایی، این روزها در شرایط عجیبی به سر می‌برد و در عین حال که این تیم می‌تواند در سه جام مدعی باشد این امکان هم وجود دارد که در پایان فصل هیچ جامی را به دست نیاورد.

حال و روز آشفته پرسپولیس فرصتی شده تا برخی بازیکنان برای بازگشت به این تیم دست به کار شوند، همین چند روز پیش شاهد این موضوع بودیم مهدی طارمی بلافاصه پس از حضور سرخ‌پوشان در قطر به اردوی این تیم رفت و با برانکو ملاقات داشت.

رامین رضاییان هم یکی از تماشاگران ویژه دیدار پرسپولیس و السد بود، مدافع راستی که پس از ترک سرخ‌پوشان دوران چندان موفقی را سپری نکرده و حالا فکر بازگشت به تهران با در سر دارد.

اما رضاییان تنها در یک صورت می‌تواند دوباره پیراهن پرسپولیس را برتن کند، هر چقدر که رفتار برانکو در خصوص طارمی خاضعانه است، به همان مقدار در مورد رضاییان موضع گیری سفت‌وسختی دارد پس از اگر قرار بر بازگشت رضاییان به پرسپولیس باشد این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که برانکو در راس کادر فنی سرخ‌پوشان حضور نداشته باشد.

با توجه به این موضوع که بزرگ‌ترین نقطه ضعف پرسپولیس در نیم‌فصل دوم دفاع راست این تیم است، برخی هواداران این تیم هم از بازگشت این بازیکن به تیمشان چندان ناراضی نیستند و حاضرند برای قدرتمند شدن تیمشان اتفاقات تلخ گذشته را فراموش کنندف البته عده بسیار  هم همچنان به عهدی که با برانکو بسته‌اند پایبندندو مخالف حضور رضییان در تیمشان هستند.

منبع:ورزش11

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها