کد خبر : 9934

سرنوشت بازیکنان مغضوب برانکو چه شد؟

سرنوشت بازیکنان مغضوب برانکو چه شد؟

برانکو ایوانکوویچ در طول دوران حضورش در پرسپولیس بر روی نام چندین ستاره بزرگ در این تیم قلم قرمز کشید.

در طول حضور 4 سالۀ برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس این تیم به 2 عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی در لیگ برتر ایران و یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست یافته است و این سرمربی کروات عملکردی بسیار درخشان در پرسپولیس داشته است.

اما حضور برانکو بر روی نیمکت پرسپولیس تهران با حواشی فراوان و درگیری‌هایی با بازیکنان مطرح همراه بوده است. از لیست این بازیکنان که مورد غضب برانکو قرار گرفته و یا با تصمیم او از این تیم رفته‌اند به راحتی می‌توان تیمی قدرتمند را برای حضور در لیگ ایران آماده کرد.

تصمیمات برانکو ایوانکوویچ همواره بر اساس منافع تیمی و نظم و انضباط بوده و از همین‌رو با موافقت هواداران این تیم نیز مواجه شده است. اما نکتۀ جالب در این میان سرنوشت نه چندان مساعد اکثر قریب به اتفاق این بازیکنان است که بعد از جدایی از جمع شاگردان برانکو به هیچ‌عنوان کیفیت حضور خود در پرسپولیس را بدست نیاورده‌اند.

از این بازیکنان می‌توان به رامین‌رضاییان، مهدی طارمی، پیام صادقیان، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و حتی وحید امیری اشاره کرد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا گادوین منشا نیز به سرنوشت این بازیکنان دچار خواهد شد و یا نکتۀ نقض کنندۀ این اتفاق خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها