کد خبر : 12746

انتقاد از نگاه منفی به تعداد جمعیت معلمان

انتقاد از نگاه منفی به تعداد جمعیت معلمان

عضو کمیسیون آموزش‌وتحقیقات مجلس: ابطحی بیان کرد: هم‌اکنون معلمان نسبت به تبعیض میان آنها با سایر بخش‌ها معترضند از سوی دیگر پولی شدن مدارس و وضعیت نامناسب مدارس دولتی که از کمبود بودجه ایجاد شده منجر به نارضایتی آنها شده است معتقدیم که دولت‌ها باید فرهنگ‌گرا باشند و این ذهنیت که تعداد معلمان زیاد است حذف شود.

محمدجواد ابطحی با انتقاد از این موضوع که برخی می‌گوید جمعیت معلمان زیاد است اما از آن طرف معلم حق التدریس می‌گیرند، افزود: چرا چشم‌ها را بر روی واقعیت کم بودن جمعیت معلمان می‌بندند؟

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: هم اکنون ماه‌هاست که حق التدریس معلمان پرداخت نشده است، در شرایط دشوار فعلی آنها باید چه کار کنند؟ متأسفانه نسبت به آموزش و پرورش دلسوزی وجود ندارد اما اگر انقلاب، فرهنگ و کشورمان را می‌خواهیم باید به این مهم توجه داشته باشیم.

ابطحی بیان کرد: متاسفانه درباره وضعیت معلمان باری به هر جهت کار می‌شود و بخش‌های مختلف موضوع را به هم حواله می‌دهند؛ 70 نفر از نمایندگان مجلس، معلم هستند که آنها نیز به فکر معلمان نیستند و وقتی نماینده می‌شوند دیگر مطالبات این قشر را فراموش می‌کنند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها