کد خبر : 12243

تیام جدید استقلال امروز رونمایی می شود؟

تیام جدید استقلال امروز رونمایی می شود؟

هافبک گلساز استقلال امیدوار است تا منشا جانشینی مناسب برای تیام باشد.

فصل گذشته زوج موفق فرشید اسماعیلی و تیام در خط حمله استقلال برای آبی ها روزهای خوبی را در لیگ قهرمانان آسیا رقم زد و در نهایت اتفاقات به شکلی پیش رفت که هر چند تیام نتوانست آقای گل لیگ قهرمانان شود اما استفاده او از پاس های اسماعیلی، فرشید را تبدیل به بهترین گلساز قاره کرد.

اسماعیلی در فصل جاری نیز در شرایطی پا به این مسابقات می گذارد که استقلال در خط حمله خود تیام ندارد اما بازیکنان جانشین او در خط حمله شباهت زیادی به او دارند. منشا و ایسما دو مهاجم تازه وارد استقلال هستند که در این میان البته منشا به دلیل شرایط بدنی از ایسما شانس بیشتری برای حضور در ترکیب دارد و به همین دلیل گزینه اول شفر برای شروع مسابقه خواهد بود.

درخشش منشا و گلزنی او اتفاقی است که این روزها آبی ها و حالا اسماعیلی امیدواری زیادی به آن دارند؛ اسماعیلی امیدوار است تا در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا نیز منشا بتواند با درخشش خود و استفاده بهینه از موقعیت ها و پاس های اسماعیلی، در ثبت عملکرد موفق این بازیکن تاثیر گذار باشد و از همین حالا نیز اسماعیلی و منشا با دوستی و نزدیکی در تمرینات و اردوها، برای افزایش درک متقابل از یکدیگر تلاش می کنند تا ضمن کسب عنوان های فردی بتوانند در عملکرد تیم شفر نیز موثر واقع شوند.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها