کد خبر : 12194

مثلث استقلال رحم ندارد!

مثلث استقلال رحم ندارد!

یک کارشناس فوتبال گفت:‌ منشا، ایسما و پاتوسی یک مثلث تهاجمی، بی‌رحم و ایده‌آل برای استقلال هستند.

مسعود اقبالی در مورد بازی روز سه‌شنبه استقلال با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من از الدحیل اطلاعات زیادی ندارم اما استقلال یکی از تیم‌های خوب فوتبال ایران است که اکنون روند رو به رشدی پیدا کرده و بازی‌هایش بسیار خوب و تهاجمی است. این تیم می‌تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ برتر باشد. شفر مربی با دانشی است که درک بسیار خوبی از مسائل تاکتیکی هم دارد.

وی افزود: این استقلال در آسیا هم می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. به خصوص با حضور پاتوسی، منشا و ایسما که یک مثلث خارجی بی‌رحم و هماهنگ را در استقلال تشکیل داده‌اند.استقلال با حضور همین بازیکنان خارجی توانسته در دور برگشت لیگ برتر بهتر از تیم‌های دیگر عمل کند.

وی با اشاره به شرایط سخت لیگ قهرمانان آسیا گفت: اگرچه گفته می‌شود استقلال در گروه مرگ است اما بدون تعارف باید بگویم تیم‌های عربی حاشیه خلیج فارس سرمایه‌گذاری‌های بسیار زیادی روی تیم‌های باشگاهی خود کرده‌اند. بازیکنان و مربیان برجسته‌ای را جذب کرده‌اند و باشگاه‌های ایران در مقابل با آنها با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند. با این حال استقلال می‌تواند مقابل الدحیل به پیروزی برسد. هرچند شانس تیم‌های ایرانی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا هر سال به خاطر همین مسائلی که گفتم کمتر از قبل می‌شود.

منبع:فارس

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها