کد خبر : 11740

اولین عکس از معاون استقلال پس از درگیری و جراحی بینی

اولین عکس از معاون استقلال پس از درگیری و جراحی بینی

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال در بیمارستان آتیه تهران از ناحیه بینی مورد عمل جراحی قرار گرفت و بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت از بیمارستان مرخص خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، او در مجموعه ورزشی انقلاب با علیرضا حقیقی دروازه بان سابق تیم پرسپولیس و تیم ملی درگیری فیزیکی پیدا کرد و به زعم او بینی او به دلیل ضربه دروازه بان  سابق تیم پرسپولیس دچار آسیب دیدگی جدی شد و همان طور که در تصویر می بینید مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

علی خطیر پیش از جراحی گفته بود شکایت از علیرضا حقیقی را تا انتهای پرونده پیگیری خواهد کرد. هم چنین باشگاه استقلال با انتشار بیانیه ای ضمن دفاع از علی خطیر اعلام کرد این پرونده را تا رسیدن به سرانجام دنبال خواهد کرد و از حق باشگاه کوتاه نخواهد آمد.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

البته علیرضا حقیقی هم گفته با علی خطیر درگیری شدید نداشته و در این ماجرا به او توهین شده و به صورت علی خطیر ضربه نزده و تنها او را هل داده است. پرونده ای در این زمینه تشکیل شده است که در روزهای آتی از سوی مراجع قضایی پیگیری خواهد شد. هم چنین بر خلاف آنچه که در ساعات  اولیه این درگیری اعلام شده بود علیرضا حقیقی دیشب در بازداشتگاه نبوده است.

01385999

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها