کد خبر : 11700

بین علیرضا حقیقی و معاون استقلال چه حرف هایی رد و بدل شد؟

بین علیرضا حقیقی و معاون استقلال چه حرف هایی رد و بدل شد؟

به گفته علی خطیر دیروز در ورزشگاه انقلاب درگیری بین معاون باشگاه استقلال و دروازه‌بان اسبق تیم ملی رخ داد که در نهایت موجب شکستگی بینی معاون باشگاه استقلال شد.

به همین خاطر خطیر در خصوص اتفاقی که بین او و علی رضا حقیقی به وقوع پیوست در گفتگو به رادیو تهران گفت:«  ما به علت مشکلات زمینی که استقلال در این فصل بدان دچار است، زمین ورزشگاه انقلاب را برای تیم در نظر گرفته بودیم که این زمین به علت مشکلاتی که داشت نتوانستیم  از آن استفاده کنیم و به همین خاطر با یک شرکت پیمانکار قرار داد بستیم که زمین را تا آستانه بهره برداری  به ما تحویل دهد و انشاء الله استقلال بعد از عید تمریناتش را در مجموع انقلاب پی گیری خواهد کرد.»

 به همین خاطر پیمانکار امروز ماشین آلات را آورده بودند و من هم به همین بهانه  اولین روز شروع کار، آمده بودم که وضعیت کار را از نزدیک بازدید کنم.»

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

وی در ادامه افزود:« در  قسمتی از این زمین یک دروازه بان را دیدم که همراه با مربی مشغول تمرین است . من در حال عبور از زمین چمن به سمت قسمتی بودم که قرار است تجهیزات پیاده شود، که در آن  لحظه مربی آن دروازبان  به سمت من از وضعیت تردد ماشین ها ابراز ناراحتی کردند و گفت چرا باید ازاین جا عبور کنند.»

خطیر همچنین در ادامه توضیح داد:«  من هم به او گفتم برادر من باشگاه استقلال این زمین را به اجاره خودش درآورده است و این ماشین و تجهیزات هم آمدند که زمین را اماده بهره برداری کنند.

در ادامه حرف های من با مربی آقای حقیقی که من ایشان را نمی شناختم گفتند که این جا تحت اجاره آقای حقیقی است که من هم جواب دادم که بعید می دانم که مجموعه انقلاب از لحاظ امنیتی بخواهد به شخصی سپرده شود .

 بعد ازمکالمه من و مربی آقای حقیقی،  در حال عبور بودم که حقیقی آن دورتر  با مربی خودش یک صحبتی کرد و با حالت بی ادبانه ای به سمت من آمد و با گفتن عبارت هوی وهای ، چی میگی و عبارتی که از گفتن آن معذورم به شکل بسیار زشت و زننده ای رفتار  کرد و ناگهان  با صورت به بینی من کوبید و بینی من  کاملا شکست و من در حال حاضر بیمارستان هستم.

در حالی که من به  هیچ وجه هیچ عکس العملی از خودم نشان ندادم. »خطیر با ابراز تاسف از این اتفاق  خاطر نشان کرد:«  این برمی گردد به مشکلات فرهنگی فوتبال ما که تا بازیکنی مقداری پول و قدرت به دست می آورد فکر می کند می تواند هررفتار و هرحرکتی داشته باشد .»

او در خصوص این که در مورد این پرونده چه تصمیمی در آینده خواهد گرفت گفت :«من قصد دارم این پرونده را تا آخر پی گیری کنم و به هیچ وجه قصد کوتاه آمدن را ندارم با وجود آنکه بعد از این اتفاق  بسیاری از افراد قصد وساطت داشتند و خواهش کردند  که این ماجرا را تمام کنم ولی من قبول نکردم .»

 وی در باره وضعیت حقیقی نیز گفت : «در حال حاضر اطلاع  دقیقی ندارم اما آنچه که به من تا  به حال گفتند ایشان دربازداشت به سرمی برند. »

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها