کد خبر : 11605

برانکو روی سیدجلال ریسک می کند؟

برانکو روی سیدجلال ریسک می کند؟

شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگشته اند اما برانکو قصد دارد سیدجلال را برای دیدارهای آسیایی نگه دارد.

محمد نادری در دیدار با نفت مسجد سلیمان عملکرد خوبی داشت و نشان داد که می‌تواند مهره قابل اطمینانی در خط دفاع باشد. زوج او و کمال کامیابی نیا پس از نمایش خوب مقابل نفت خیلی زود به هم خورد چرا که کمال به دلیل مصدومیت بازی با صنعت نفت را از دست داد.

اما مصدومیت کامیابی نیا در حالی اتفاق افتاد که شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی دو مدافع آسیب دیده سرخ ها به تمرینات گروهی اضافه شدند. اما علی رغم بازگشت به تمرینات گروهی، سیدجلال فعلا شرایط آمادگی ۱۰۰ درصد را ندارد و برانکو احتمالا یک بازی دیگر به کاپیتان ارزنده خود استراحت می‌دهد تا برای جدال با پاختاکور در آسیا آماده شود. بنابراین شجاع خلیل زاده زوج نادری در خط دفاع خواهد بود و باید دید این دو بازیکن دفاع میانی چه خواهند کرد.

-----------------------------------------------------------

»»» قیمت روز بازار و کارخانه تمام خودروهای داخلی و وارداتی «««

-----------------------------------------------------------

نادری در دو بازی قبلی در کنار سیدجلال و کامیابی نیا بازی کرد و این اولین باری خواهد بود که کار را با شجاع شروع می‌کند. شجاع راست پا که در بازی های قبلی بیشتر در قلب دفاع بازی می‌کرد، این بار به کنار مهدی شیری منتقل می‌شود تا نادری چپ پا نزدیک به مصلح باشد.

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها