کد خبر : 10451

واکنش شجاع به عصبانیت هایش در بازی دیروز

واکنش شجاع به عصبانیت هایش در بازی دیروز

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه بی دلیل عصبی نمی شود، خاطرنشان کرد: مگر می شود سر تیم را ببرند و من آرام باشم.

شجاع خلیل زاده امروز (پنجشنبه) پس از برتری دو بر صفر تیمش برابر استقلال خوزستان با اشاره به این بازی و اینکه در بازی خیلی عصبی ظاهر شده بود، گفت: از ابتدای مسابقه بازیکن حریف به من فحاشی کرد یا کارشان این بود که من را عصبانی کنند. یک بچه که 10 سال از من کوچکتر است کنارم می‌ایستد و به من توهین می‌کند؛ بعد هم مصاحبه کرده و صحبت از فحاشی کرده است. هر وقت در اهواز بازی می کنیم، همین داستان را داریم. من حتی بازیکن حریف را نمی شناسم.

وی در رابطه با اظهارات بازیکن استقلال خوزستان که گفته همه بد هستند و خلیل زاده خوب است، افزود:‌ اشکال ندارد بگذارید بگوید. من اولین بار است که او را دیده‌ام. این بازیکن مرا زده و زانویم ورم کرده است. او حتی ترابی و یکی دو بازیکن دیگر ما را از عمد زده است. او کارت زرد هم داشت و باید از زمین اخراج می‌شد. 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: حرف من بی‌دلیل نیست. داور صحنه‌ خطای صد در صد روی مرا نگرفت. اگر آن توپ گل می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ آیا شما پاسخ هواداران را می‌دادید؟ بازیکن حریف با آرنج به لب من زد و از لبم خون آمد. داور هم می‌خندد. مگر چنین چیزی می شود؟

وی در خصوص اینکه آیا اشتباهات داوری، عمدی اتفاق می افتد، گفت: سه داور را برای چه چیزی در زمین گذاشته اند؟ مگر می‌شود داور برخی صحنه ها را ببیند و سوت نزند. پشت دروازه اصلا داور نگذارید. بازیکن حریف کنار کمک داور به دروازه‌بان می‌گوید خودت را روی زمین بینداز و داور بعد از آن دکتر را صدا می‌کند. ما داریم می شنویم به دروازه‌بانش می‌گوید خودش را بیندازد و بعد داور به بازیکن می‌گوید بلند شو! 

وی افزود: اینها فوتبال نیست. ما به داوری انتقاد می‌کنیم این اتفاقات می‌افتد. آن توپ وارد دروازه می شد چه کسی پاسخگو بود؟

خلیل زاده ادامه داد: ‌مگر می‌شود توپ اینگونه وارد دروازه شود و من آرام باشم؟ سر تیم را می‌برند من نگاه کنم؟ به چه دلیل باید اخراج شوم؟ توپ وارد دروازه‌ام شود. فدای سرم که اخراج می‌شوم. بازی بعدی هم محروم می شوم و امتیاز از ما کم می‌شود و قهرمان نمی‌شویم. در این شرایط اعتراض می‌کنم پس داور درست بگذارند. داوری بگذارند که بتوانیم بازی کنیم. نه اینکه در تمام بازی‌های لیگ داوری به ضرر ما باشد. بعد بگویند ما تیم حکومتی هستیم!

وی در پاسخ به این پرسش که چند داور خوب در ایران داریم که برای این بازی استفاده شود؟ هم گفت: موضوع اصلی این است که آقایان درست داوری کنند و کارشان را انجام بدهند. چرا پشت دروازه داور می‌گذارند؟ داور الکی گذاشتند که بازی را نگاه کند.

خلیل زاده اضافه کرد: من بی‌دلیل حرفی نمی زنم. وقتی اول بازی بازیکن حریف به سمت شما می‌آید و فحش می‌دهد اینها برنامه‌ریزی شده است. من به خدا او را نمی‌شناسم اولین بار است که او را دیدم. اولین بار است که او در مقابل من بازی کرده، چطور او من را می‌شناسد. اگر یک بار مقابل من بازی کرده باشد می‌گویم حرفش درست است. بازیکن حریف اولین بار بود که در لیگ جلوی من بازی می کرد. 

خلیل‌زاده در مورد واکنش داور به اعتراض های او اضافه کرد: صحنه‌ای که توپ وارد دروازه ما می‌شود داور می‌خندد. با این شرایط چه می‌توانم بگویم. هوادار ما روی سکو سکته می‌کند، اما داور می‌خندد. همه دیدند دیدند که بازیکن حریف روی من خطا کرد.

وی در مورد اینکه شما عصبی بودید و بیرانوند هم نتوانست شما را آرام کند، گفت: صد در صد. وقتی توپ وارد دروازه می‌شود چه کسی پاسخگو است. مثل صحنه پنالتی نادری در اهواز. خطایی نبود و پنالتی گرفت. نادری بنده خدا را نابود کردند. بازیکن جوان است چه کار می‌تواند بکند. روحیه‌اش زیر صفر رفته است. داور جواب می‌دهد؟ داور آخر بازی می‌گوید داور و انسان جایز الخطاست. سر ما را نبرند. من بی‌دلیل عصبی نمی شوم.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها