کد خبر : 10438

یک نفر شجاع را بگیرد!

یک نفر شجاع را بگیرد!

بازی امروز پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان برای همیشه در ذهن شجاع خلیل زاده باقی خواهد ماند.

مدافع سریع و خوش نقش پرسپولیسی ها امروز در شرایطی بازی را به پایان برد که آبی های اهواز با دو بازیکن جوان در خط حمله به او و سیدجلال فشار زیادی را وارد کردند.

نکته جالب اینکه اهوازی ها هرگز از جنگ چه فیزیکی، چه لفظی و چه حاشیه ای پا پس نکشیدند و اتفاقا بیشتر از همه شجاع را در معرض این درگیری قرار دادند تا جایی که حتی وحید نامداری مهاجم استقلال خوزستان در لحظات پایانی در یک جنگ هوایی لگدی به شجاع زد تا تلافی جنگ یکسره با او در زمین را دربیاورد.

اعتراض اصلی خلیل زاده در صحنه ای رقم خورد که خطای مهاجم استقلا خوزستان روی یک نبرد هوایی او را سرنگون کرد و این موقعیت را به حریف داد که حتی گل برتری را وارد دروازه بیرانوند کند اما امیرباقرپور مهاجم استقلال خوزستان بعد از دریبل بیرانوند نفس کم آورد و با ضربه ای آرام توپ را از کنار دروازه به اوت زد.

شجاع بعد از این صحنه واکنش شدیدی به داور بازی داشت و به خاطر این اعتراض یک کارت زرد هم گرفت؛ کارت زرد که البته متناسب با  اعتراض او اما نامتناسب با خطای فاحشی بود که داور در این صحنه انجام داد.

 شجاع که در طول مسابقه یکسره مشغول سروکله زدن با داورهای کنار و خود بنیادی فر بود در نهایت با حضور در حلقه شادی گل علی علیپور مسابقه را به پایان رساند. مسابقه ای که اگر در دور رفت انجام شده بود لابد بازی برگشت پرماجرایی هم می داشت!

منبع:ورزش سه

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها