کد خبر : 82911

آغاز اولین ثبت نام ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲

آغاز اولین ثبت نام ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲

در اولین روز تابستان ۱۴۰۲، جزییات شرایط پیش فروش ایران خودرو برای ثبت نام پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز و دناپلاس توربودستی منتشر شد.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین، در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو، پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌ پلاس دوگانه‌ سوز و دناپلاس توربودستی عرضه شده است.

در ادامه شرایط کامل جدیدترین ثبت نام ایران خودرو که اطلاعیه آن در اولین روز تابستان ۱۴۰۲ منتشر شده است، را می‌خوانید.

قیمت اولین پیش فروش ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲ 

مبلغ پیش پرداخت خودروهای عرضه شده در طرح پیش فروش ایران خودرو در تیر ۱۴۰۲ را در ادامه می‌خوانید. موعد تحویل خودورهای ایران خودرو در این دوره آذر ۱۴۰۲ است. 

آغاز اولین پیش فروش ایران خودرو در تابستان ۱۴۰۲ + لینک ثبت نام دنا، سورن پلاس و پژو ۲۰۷

 

لینک ثبت نام ایران خودرو تیر 1402

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت فروش اینترنتی یعنی آدرس https://esale.ikco.ir/ انجام می شود  درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

شرط مهم تکمیل ثبت نام ایران خودرو تابستان 1402

اگرچه این اولین پیش فروش ایران خودرو است که مراحل تکمیل ثبت نام آن در اولین روز تابستان ۱۴۰۲ منتشر شده است اما طبق اعلام ایران خودرو این طرح ویژه کسانی است که سال گذشته از طریق سامانه یکپارچه خودرو ثبت نام کرده بودند و اسامی آنها بـه عنـوان بخـش سوم اولویـت پاییز ۱۴۰۲ بـه ایـن شـرکت اعـلام شـده است. گفتنی است برای متقاضیانی که در الویت قرار گرفته‌اند توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال شده است تا با واریز کل وجه در این طرح ثبت‌ نام کنند.

مهلت واریز وجه پیش فروش ایران خودرو سامانه یکپارچه

طبق اطلاعیه ایران خودرو،  آخرین مهلت واریز وجه طرح جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از طریق سامانه یکپارچه خودرو ۱۲ تیرماه ۱۴۰۲ است. برای اینکار لازم است مبلغ پیش پرداخت درج شده در قرارداد پرداخت شود. دقت کنید پس از واریز، امکان تغییر خودرو وجود نخواهد داشت.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها