کد خبر : 80632

اولین فروش فوری ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه آغاز شد ( مهر 1401)

 اولین فروش فوری ایران خودرو خارج از سامانه یکپارچه آغاز شد ( مهر 1401)

پس از حذف سامانه یکپارچه فروش از فرآیند توزیع خودرو، بنا شد طبق روال قبلی هر خودروساز به صورت جداگانه نسبت به فروش و عرضه خودروهای تولیدی در سامانه مختص به خود اقدام کند. وزارت صمت دلیل حذف سامانه یکپارچه تخصیص را خروج محصولات اکثر خودروسازان از فرآیند قرعه کشی عنوان کرد و می توان گفت اکنون تنها محصولات ایران خودرو همچنان نیاز به قرعه کشی دارند و سایر خودروسازان محصولات خود را بدون قرعه کشی عرضه می کنند.

به گزارش خودروتک به نقل از اقتصادآنلاین؛ با توجه به اینکه در مرحله آخر فروش در سامانه یکپارچه بیش از ۹۷ درصد تقاضا مربوط به محصولات گروه ایران خودرو بود و عملا تمامی محصولات سایر خودروسازان دیگر به قرعه کشی نیاز نداشتند قرار است ایران خودرو عرضه و قرعه کشی برای محصولات خود را در سامانه مختص به خود انجام دهد.

اولین مرحله از عرضه خودروهای ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی، امروز ۱۲ ام مهرماه آغاز شد و متقاضیان طبق روال پیش از راه اندازی سامانه یکپارچه فروش می توانند نسبت به ثبت نام در اولین طرح فروش فوری خودروهای ایران خودرو پس از حذف سامانه اقدام کنند.

در این طرح که به صورت فروش فوری با تحویل ۳ ماهه برگزار می شود ۴ محصول سورن پلاس، پژو پارس سال، دنا پلاس توربو شارژ دستی با گیربکس ۶ سرعته و دنا پلاس توربو اتوماتیک عرضه شده است.

متقاضیان می توانند رنگ و قیمت عرضه شده برای هر یک از این محصولات را در جدول زیر مشاهده کنند.

 
 

شسیب

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها