کد خبر : 7549

واکنش مربی استقلال به اعتصاب بازیکنان : با این وضع توقع قهرمانی دارند؟!

واکنش مربی استقلال به اعتصاب بازیکنان : با این وضع توقع قهرمانی دارند؟!

خبرورزشی: اردوی استقلال در قطر با مشکل مواجه شده و در عین حال دوران جدید تمرینات هم آغاز نشده، تعطیل شد، چون بازیکنان اعتصاب کردند و وقت برای‌شان در حال سپری شدن است.

شرایط استقلال به لحاظ حاشیه‌ای اصلاً مناسب نیست و این تیم بحران را با تمام وجود احساس می‌کند. مسئله‌ای که به واسطه مشکلات مالی شروع شده و حالا کم‌کم می‌رود تا روی تمرینات تاکتیکی این تیم هم تأثیر بگذارد. اردوی قطر با مشکل مواجه شده و در عین حال دوران جدید تمرینات هم آغاز نشده، تعطیل شد، چون بازیکنان اعتصاب کردند و وقت برای‌شان در حال سپری شدن است.

بدون شک شفر و دستیارانش از این شرایط بسیار ناراضی هستند و این مسئله در حرف‌هایشان به وضوح قابل مشاهده است. دیروز یکی از مربیان استقلال (که نامش را بنا بر دلایلی نمی‌نویسیم) با ناراحتی شدید از این شرایط می‌گفت: این روز‌ها می‌گذرد و تمرینات سرانجام آغاز می‌شود، ولی وقتی بازیکنان روحیه خوب نداشته باشند، معلوم است که دل به کار نمی‌دهند و تیم آن‌طور که باید، جلو نمی‌رود. البته مردم خیلی زود این مشکلات را فراموش می‌کنند در حالی که همچنان دردسر‌ها به قوت خودش باقی است، ولی هیچ‌کس آن‌ها را نمی‌بیند و اگر تیم نتیجه نگیرد، آن وقت همه دیوار‌ها سر کادر فنی خراب می‌شود.

کمتر از ۲ ماه دیگر لیگ قهرمانان شروع می‌شود و نیم‌فصل دوم هم که از ماه آینده استارت می‌خورد، ولی ما امکانات‌مان به حدی است که کار به اعتصاب کشیده شده است. در چنین شرایطی کاملاً بدیهی است کار به دردسر کشیده می‌شود، ولی اگر بد نتیجه بگیریم، هیچ‌کس چنین روز‌هایی را نمی‌بیند و همه چیز گردن مربیان می‌افتد. آقایان با چنین حال و وضعی واقعاً توقع قهرمانی و موفقیت هم دارند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها