کد خبر : 73252

هنگام خرید لوازم یدکی بنز به این نکات توجه کنید

هنگام خرید لوازم یدکی بنز به این نکات توجه کنید

خرید لوازم یدکی برای خودروهای لوکس خارجی، برخلاف خودروهای داخلی یا متوسط بازار، کار چندان راحتی نیست. همان‌طور که می‌دانید به‌علت تحریم‌های اقتصادی، قطعات یدکی اصل و اورجینال به سختی و با قیمت‌های عجیب وارد کشور می‌شوند و در این بین افراد سودجویی هم هستند که از این شرایط سوءاستفاده کرده و قطعات تقلبی را به نام کالای اصلی می‌فروشند.

به همین دلیل، خرید قطعات خودروهای لوکس مانند بنز بیش از هر زمان دیگری نیاز به دقت کافی و اطلاع از نکاتی دارد که شاید پیش از این مهم نبود. موضوع که در این مطلب تصمیم داریم به آن بپردازیم، نکاتی است که به‌عنوان مالک یک خودروی بنز باید در زمان خرید قطعات خودرو به آنها دقت کنید. دانستن این نکات می‌تواند از زیان مالی ناشی از خرید کالای غیر اورجینال و آسیب به خودروی شما در اثر استفاده از قطعات تقلبی جلوگیری کند.

اهمیت خرید لوازم یدکی اورجینال در بنز و سایر خودروهای لوکس

خرید لوازم یدکی اصل و با کیفیت، بهترین روش برای نگهداری از خودروهای لوکسی مانند بنز است. اما در کنار اهمیت حفظ سلامت خودرو، موضوعات مهم دیگری هم وجود دارند که اهمیت اصالت قطعات و لوازم یدکی خودروهای لوکس را دو چندان می‌کنند.

1.دسترسی آسان و سریع به قطعات و لوازم یدکی اصل و درجه یک

خرید لوازم یدکی بنز، در بازاری که پر از اجناس تقلبی و بی کیفیت مشابه جنس اصلی شده، مطمئناً کار راحتی نیست. بنابراین اولین و مهم‌ترین موضوع، دسترسی آسان و سریع به قطعات و لوازم یدکی اورجینال است. به‌عنوان مثال خرید قطعه‌ای مانند دیسک ترمز یا لنت ترمز، حتماً باید از فروشگاه‌های معتبری انجام شود که لوازم و قطعات درجه یک ارائه می‌کنند، مانند فروشگاه آنلاین رادیس کار.

2.کاهش هزینه‌های استهلاک خودرو

استفاده از لوازم یدکی متفرقه و بی‌کیفیت، باعث بالا رفتن هزینه استهلاک خودرو، آسیب دیدن قطعات داخلی آن و افت شدید قیمت خودرو در زمان فروش و تعویض می‌شود. قیمت پایین قطعات، بسته بندی نامتعارف و برندهای ناآشنا گزینه خوبی برای تهیه قطعات بنز نیستند، چون خیلی زود فرسوده می‌شوند و بقیه قطعات خودرو رو را هم مستهلک می‌کنند.

3.حفظ سلامت موتور و قطعات مهم خودرو

موتور بنز یکی از بخش‌های مهم اتومبیل است که در برابر استفاده از قطعات غیر اصل و تقلبی کاملاً آسیب پذیر است. اگر برای لوازم یدکی خودرو از قطعات استاندارد استفاده نکنیم، ممکن است طول عمر بالایی نداشته باشند یا خودرو در حین حرکت دچار سانحه شود و جان ما به خطر بیفتد.

 هنگام خرید لوازم یدکی بنز به این نکات توجه کنید رادیس کار

با 6 نکته مهم برای خرید لوازم یدکی بنز آشنا شوید

برای اینکه درباره خرید لوازم یدکی بنز و سایر خودروهای لوکس خارجی بهتر تصمیم گیری کنید، چند نکته مهم وجود دارد که لازم است در هنگام خرید به آنها دقت کنید. نکاتی که از ضرر مالی یا آسیب خودروی شما جلوگیری می‌کند. این نکات عبارتند از:

1.در انتخاب فروشگاه تأمین کننده قطعات بنز دقت کنید

برای انتخاب فروشگاهی که لوازم یدکی خودروهای خارجی می‌فروشد، به اصالت و اعتبار فروشگاه آنلاین در بازار لوازم یدکی خودرو، ارائه محصولات با بسته بندی‌های دارای هولوگرام برند اصلی، ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی دقیق و متعهدانه‌ی واحد پشتیبانی فروشگاه دقت کنید. همچنین نکات زیر را هم مد نظر داشته باشید:

  • کارشناسان فروش متخصص و با تجربه برای ارائه مشاوره
  • کارت گارانتی معتبر و ضمانت بازگشت محصول
  • درگاه پرداخت امن برای خرید مطمئن

2.لوازم یدکی مخصوص بنز را بخرید

یکی از موضوعات مهمی که اغلب صاحبان خودروهای لوکس در خرید لوازم یدکی کمتر به آن توجه می‌کنند، مطابقت داشتن مدل لوازم یدکی با نوع و مدل خودرو است. هر قطعه لوازم یدکی که تهیه می‌کنیم، باید با مدل بنز ما مطابقت داشته باشد. چون در غیر این صورت، سایر قطعات خودرو هم درست کار نخواهند کرد و مشکلات دیگری به وجود خواهد آمد که هزینه تعمیرات را هم به هزینه خرید قطعات اضافه خواهد کرد.

3.قطعات و لوازم یدکی را با ضمانت‌نامه بخرید

در خرید لوازم یدکی خودروهای لوکس به‌خصوص بنز، محصولاتی را خریداری کنیم که ضمانت‌نامه دارند. خرید قطعات و لوازم یدکی بدون ضمانت، چیزی جز هدر دادن هزینه و به خطر انداختن سلامت خودرو در پی نخواهد داشت. لوازم یدکی بی کیفیت طول عمر بالایی ندارند و خیلی زود خراب می‌شوند.

در نتیجه، هزینه‌های تعمیرات و تعویض قطعات هم به سایر هزینه‌های ما افزوده خواهد شد. قطعات و لوازم یدکی که با ضمانت‌نامه ارائه می‌شوند، مطمئناً سالم هستند و طول عمر بیشتری دارند. همچنین در صورت خراب بودن، می‌شود آنها را تعویض کرد.

4.درباره برندهای معتبر لوازم یدکی بنز تحقیق کنید

برای اینکه بهترین و معتبرترین برندهای تولید کننده لوازم یدکی بنز را بشناسیم، باید قبل از هر کاری در این باره تحقیق کنیم. هر چقدر اطلاعات ما بیشتر باشد، خرید بهتری خواهیم داشت. می‌توانیم برای شروع از کسانی کمک بگیریم که قبلاً بنز داشته‌اند یا به تعمیرگاه‌های تخصصی خودروهای لوکس مراجعه کنیم؛ جایی که اطلاعات کاملی درباره قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی دارند.

5.قیمت محصولات برندهای مختلف را با هم مقایسه کنید

قیمت، در خرید لوازم یدکی و قطعات بنز موضوع بسیار مهمی است. برندهای مختلف محصولات خود را با قیمت‌های مختلف می‌فروشند، ولی لزوماً قیمت بالا به معنای کیفیت خوب نیست یا قیمت پایین نشان دهنده‌ی بی کیفیت بودن یک قطعه نیست. قیمت‌ها و کیفیت قطعات را با هم مقایسه کنید و حتماً از فروشنده یا افراد باتجربه دیگر هم مشاوره بگیرید. معمولاً قطعات اصلی بنز در مقایسه با تولیدات سایر شرکت‌ها قیمت بیشتری دارند، ولی در عوض اصل و اورجینال هستند.

6.قطعات و لوازم یدکی حساس را حضوری خریداری کنید

درست است که برای خرید لوازم یدکی خودرو، اولین پیشنهاد ما خرید غیرحضوری است، ولی بعضی از قطعات و لوازم یدکی هستند که خرید آنها بهتر است به‌صورت حضوری انجام شود. این قطعات شامل لوازم یدکی حساس و کمیابی هستند که امکان تعویض ندارند یا ممکن است تقلبی باشند. با خرید حضوری این قطعات، از کیفیت مناسب، اصل بودن و سلامت قطعه مطمئن می‌شوید. همچنین اگر قطعه مشکلی داشته باشد، می‌توانید در محل آن را تعویض کنید.

هنگام خرید لوازم یدکی بنز به این نکات توجه کنید رادیس کار

معرفی بهترین فروشگاه آنلاین خرید لوازم یدکی بنز

همان‌طور که در مطلب پیش رو گفتیم، یکی از مهم‌ترین موضوعات در خرید لوازم یدکی بنز، کیفیت و اعتبار برند این قطعات است. تنوع برندها بسیار زیاد است و این موضوع می‌تواند شما را سردرگم کند و نگران باشید که قطعه‌ای که می‌خرید تقلبی یا بی‌کیفیت باشد!

اما نگران نباشید، ما به شما فروشگاهی را معرفی می‌کنیم که می‌توانید لوازم یدکی بنز و بی‌ام‌و را با بهترین قیمت و اطمینان از اصالت کالا خریداری کنید؛ فروشگاه آنلاین رادیس کار. فقط کافیست به نشانی www.radiscar.com مراجعه کنید و قطعه یا لوازم یدکی مورد نیازتان را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها