کد خبر : 56183

فروش قطعات و لوازم آریو S300

فروش قطعات و لوازم آریو S300

در سراسر دنیا سالیانه میلیون ها خودرو تولید می شود و به صورت میانگین نیمی از این خودروها به کشورهای دیگر صادر یا واگذار می شود. کشور چین یکی از بزرگ ترین تولید کننده ها در عرصه خودرو می باشد. خودرو آریو S300 توسط سایپا مونتاژ می شود.

خودرو آریو به دلیل مصرف سوخت پایین از طرفداران ویژه ایی برخوردار است . لوازم یدکی آریو درایران توسط طراحان داخلی منتاژ وعرضه می گردد ودربازار، لوازم یدکی آریو با قیمت های متفاوت به فروش می رسد .

برای خرید لوازم یدکی آریو s300 با کیفیت اصلی و قیمت مناسب باید به فروشگاهای معتبر مراجعه کرد. با کمی تحقیق می توانید لوازم و قطعات مورد نیاز خود را با بالترین کیفیت و قیمت مناسب در بازار پیدا کنید .

فروش قطعات و لوازم آریو S300

کمپانی زوتی

کمپانی زوتی یا همان ( زوتای ) یک برند نوظهور چینی می باشد که در سال 2012 با کپی برداری فاحش از تویوتا آلیون 2008 خودرو Z300 که جز خودروهای سدان سایز بزرگ است تولید کرد.در سال 2013 خودرو سازی سایپا مونتاژ زوتی z300 را با تغییر نام به آریو S300 را در خط تولید این شرکت راه اندازی کرد . لوازم یدکی آریو شامل: سپر جلو، عقب ، درب موتور، آینه بغل ، توری سپر، براکت های نگهدارنده و غیره از جمله قطعات موتوری می باشد .شما می توانید با خرید از فروشگاه با سابقه و معتبر قطعات یدکی آریو را به صورت اورجینال و تضمین اصالت کالا و سلامت فیزیکی محصول ، نیاز قطعات یدکی اتومبیل خود را برآورده کنید .

فروش قطعات و لوازم آریو S300

فروشگاه لوازم یدکی آریو

فروشگاه سون پارت با سابقه واردات و عرضه قطعات یدکی آریو با برند اصلی شرکت و پخش انواع  قطعات یدکی خودروهای چینی با  قیمت مناسب و پاسخگویی سریع خدمتگزار مشتریان محترم خود می باشد .سون پارت قطعات یدکی  آریو را در دسته های موتوری ، بدنه و جلوبندی به سراسر کشور به فروش می رساند.این فروشگاه در زمینه  فروش لوازم یدکی خودروهای چینی از جمله هایما ، اچ سی کراس ، چانگان و بسترن نیز فعالیت دارد . جهت اطلاع از نحوه فروش و ارسال کالا وارد سایت سون پارت شده و با شماره های درج شده تماس حاصل فرماید .

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها