کد خبر : 76395

تارا آپکو رونمایی شد/ مشخصات فنی تارا آپکو / تغییرات تارا آپکو + عکس

تارا آپکو رونمایی شد/ مشخصات فنی تارا آپکو / تغییرات تارا آپکو + عکس

یکی از خودروهایی که ایران خودرو به نمایشگاه خودرو تهران آورده است خودرو تارا آپکو است.

تارا آپکو نسخه ارتقا یافته خودرو تارا است. تارا آپکو توسط شرکت آپکو از زیرمجموعه های ایران خودرو تیونینگ شده است. تارا آپکو علاوه بر تغییرات ظاهری تغییرات فنی هم دارد. تارا آپکو سال گذشته معرفی شد. تارا آپکو هنوز برای فروش عرضه نشده است.

رونمایی عمومی از خودرو تارا آپکو

به گزارش خودروتک، تارا آپکو سال گذشته رونمایی شد اما اولین مواجهه عمومی با آن به نمایشگاه اخیر خودرو تهران باز می گردد که در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در حالی که هنوز خودرو تارا آپکو برای فروش عمومی عرضه نشده است، چراغ خطر عقب آن که به چراغ خطر آپکویی تارا مشهور است در بازار پیدا شده و برخی از مالکان خودرو تارا چراغ خطر استاندارد را با نمونه آپکویی تعویض می کنند.

تغییرات فنی تارا آپکو

موتور تارا آپکو همان موتور TU5 پلاس تارا استاندارد است اما تقویت شده و قدرت آن از 113 اسب بخار به 120 اسب بخار رسیده است. گشتاور موتور تارا آپکو هم 165 نیوتن متر است که 21 واحد بیشتر از موتور تارا استاندارد است.

سیستم تعلیق خودرو نیز تیونینگ شده و از کیت اسپرت در آن استفاده شده است که هندلینگ و قدرت مانور تارا آپکو را افزایش می دهد.

تغییرات ظاهری تارا آپکو

در بخش ظاهری تغییرات بیشتری دیده می شود. سپر جلو سپر اسپرت شده است و برای سپر عقب هم دیفیوزر در نظر گرفته شده است. چراغ عقب آپکویی هم که روی آن نصب شده است و تودوزی کابین نیز زیباتر شده است. همچنین تارا آپکو به شارژر موبایل وایرلس در کنسول خود مجهز است. همچنین بدنه خودرو نیز به طور پیش فرض نانو سرامیک شده که یک پوشش محافظ رنگ بدنه خودرو است.

تارا آپکو مشخصات فنی تارا آپکو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها