کد خبر : 63138

اختصاصی خودروتک،

مقایسه تارا تیونینگ با تارا استاندارد

مقایسه تارا تیونینگ با تارا استاندارد

چندی پیش ایران‌ خودرو با بازگشایی مرکز خودروهای سفارشی خود موسوم به Opco سه خودروی دنا توربوشارژ، پژو 206 و تارا را با تیونینگ کارخانه‌ای معرفی کرد. در این مطلب قصد داریم به بررسی تارا با تیونینگ آپکو بپردازیم.

به گزارش خودروتک ، سال‌ها پیش مشتریان ایران خودرو می‌توانستند محصولات خریداری شده خود را به مرکز آپکو بسپارند تا با نصب قطعات و لوازم استاندارد، کارایی خودرویی خود را افزایش دهند.

با بروز مشکلات متعدد در صنعت خودروسازی، فعالیت این مرکز نیز به حالت تعلیق درآمد. تا اینکه هفته گذشته ایران خودرو بار دیگر اقدام به احیای آپکو کرد.

در مراسم آغاز به کار آپکو سه خودروی جدید با ظاهر جوان‌پسند دنا، پژو 206 و تارا دیده می‌شد. از آنجایی که تارا جدیدترین محصول این شرکت به حساب می‌آید، قصد داریم مقایسه‌ای بین مدل تیون شده و نسخه استاندارد انجام دهیم.

تغییرات روی تارا تیون شده

در حال حاضر ایران خودرو فعلاً نسخه دستی تارا را برای سفارشی‌سازی انتخاب کرده است. از نظر پیشرانه تفاوتی بین دو خودرو دیده نمی‌شود. یعنی مدل تیون شده نیز با همان قوای محرکه 1.6 لیتری 113 اسب‌بخاری و 144 نیوتن‌متری استاندارد عرضه می‌شود. البته گفته می‌شود به زودی قطعات تقویتی مانند هدرز و کیت مکش نیز روی این خودرو نصب خواهد شد.

با این حال از جمله تغییرات فیزیکی تارا جدید را می‌توان به نورپردازی جدید داخل کابین، تریم چرم رنگی صندلی‌ها، رینگ‌های 15 و 16 اینچی آلومینیومی اسپرت، چراغ‌های جدید LED جلو و عقب، دیفیوزر و اسپلیتر اشاره کرد.

‌هم‌چنین دو آپشن جدید دوربین عقب و شارژر بی‌سیم گوشی موبایل نیز به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده است.

 

در نمای پشتی تارا تیونین نصب چراغ های LED به جای نسخه ماتریسی نصب شده اند.

تارا تیونینگ


در نمای جانبی رینگ های آلومینیومی جدید و اسپلیتر جلو خودنمایی می کند.

تارا تیونینگ



چراغ های جلو با LED جدید نور طراحی شده اند. هم چنین لامپ هالوژن با LED تعویض شده است.

تارا تیونینگ


داخل کابین صندلی های چرم هم رنگ بدنه دیده می شود.

تارا تیونینگ


سراگزوز اسپرت و دیفیوزر برای کنترل جریان هوا نیز دیده می شود.

تارا تیونینگ

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها