کد خبر : 76388

قیمت خودرو بهمن رسپکت | خودرو رسپکت بهمن موتور رونمایی شد

قیمت خودرو بهمن رسپکت | خودرو رسپکت بهمن موتور رونمایی شد

خودرو بهمن رسپکت پرایم بالاخره به طور رسمی رونمایی شد. خودروی رسپکت در بازار به خودروهای چری آریزو 6 و آریزو 5 رقابت خواهد کرد. همچنین حدود قیمت خودرو رسپکت بهمن موتور نیز مشخص شد.

خودرو بهمن رسپکت قرار است پس از دو کراس اوور جدیدترین خودرو در دوران جدید فعالیت شرکت بهمن خودرو باشد. خودرو بهمن رسپکت یک خودرو سدان است. هنوز قیمت خودرو بهمن رسپکت مشخص نشده است. باتوجه به سختگیری بهمن موتور در انتخاب خودرو برای تولید و عرضه پیش بینی می شود که خودرو بهمن رسپکت از خودروهای قابل قبول چینی عرضه شده در ایران باشد. خودرو بهمن رسپکت در سال 1401 به بازار خواهد آمد.

قیمت خودرو رسپکت بهمن موتور

به گزارش خودروتک، در نخستین روز از نمایشگاه خودرو تهران، خودرو رسپکت از سوی بهمن موتور برای خبرنگاران به نمایش گذاشته شد. خودرویی که از معدود سدان های تولید شده در کشور پس از موج مونتاژ و عرضه کراس اوورهای چینی به حساب می آید.

قیمت رسپکت بهمن موتور هنوز به طور رسمی اعلام نشده است اما شنیده ها حاکی از آن است که قیمت این خودرو بین 650 میلیون تا 700 میلیون تومان خواهد بود.

مشخصات فنی خودرو رسپکت بهمن موتور

خودرو بهمن رسپکت طبق معمول اغلب خودروهای چینی که در ایران عرضه می شوند موتور 1500 سی سی توربوشارژ دارد که این موتور می تواند 145 اسب بخار قدرت و 215 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو دارای گیربکس CVT است.

در مورد آپشن های این خودرو 2 آپشن دوربین 360 درجه و گرمکن های صندلی جلو و همچنین طراحی اسپرت صندلی های جلو با پشت سری یک تکه با بدنه صندلی قابل توجه است. نکته عجیب در خصوص خودرویی با این قیمت این است که فقط صندلی راننده دارای کنترل برقی است!

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها