کد خبر : 49822

اخراج ۱۰۰۰ نفر از کارکنان خودروسازی فورد در آمریکا

 اخراج ۱۰۰۰ نفر از کارکنان خودروسازی فورد در آمریکا

شرکت فورد موتور به منظور انجام بخشی از بازسازی ۱۱ میلیارد دلاری خود که چندین سال به طول انجامیده است، در حال برنامه ریزی برای اخراج ۱۰۰۰ نفر از کارمندان خود در ایالات متحده تا پایان سال است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم،  روزنامه دیترویت نیوز گزارش داد که شرکت فورد موتور به منظور انجام بخشی از بازسازی 11 میلیارد دلاری خود که چندین سال به طول انجامیده است، در حال برنامه ریزی برای اخراج 1000 نفر از کارمندان خود در ایالات متحده تا پایان سال می باشد.

روزنامه محلی دیترویت نیوز همچنین گزارش داد که این تعدیل نیرو واکنشی نسبت به بیماری همه گیر کووید-19 که تولید این شرکت را به مدت هشت هفته در بهار قطع کرد، محسوب نمی شود.

بلکه آخرین مرحله از یک سازماندهی گسترده است که هدف آن معکوس کردن عملکرد مالی منفی فورد بوده است.

ضرر 2 میلیارد دلاری خودروسازی فورد آمریکا به خاطر کرونا | خبرگزاری فارس

این تعداد تعدیل نیرو به 2300 کارمند این شرکت در ایالات متحده که قبلا اعلام شده بود اخراج می شوند، اضافه خواهد شد.

در سال 2019 ، فورد کارخانه های خود را تعطیل و هزاران نفر را در اروپا به علت ضرر و زیان اخراج کرد و در چین نیز تلاش کرد تا فعالیت های خود را کاهش داده و تعدیل نیرو انجام دهد.

فورد سال گذشته در اولین دور از اصلاحات جهانی خود 7000 کارمند را در کشورهای مختلف اخراج کرد. انتظار می رود با این کاهش نیروها 600 میلیون دلار در سال در شرکت صرفه جویی شود. این خودروساز در پایان سال 2019 دارای 190 هزار نفر نیروی کار در سراسر جهان بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها