کد خبر : 49817

فورد رنجر 2020 با تیونینگ Roush رونمایی شد

 فورد رنجر 2020 با تیونینگ Roush رونمایی شد

شرکت تیونینگ خودرو روش پرفورمنس کیت آف‌رود مخصوص خود را برای وانت فورد رنجر ۲۰۲۰ با تجهیزات سفارشی سیستم تعلیق و قیمت حدود ۱۲ دلار عرضه کرده است.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، شرکت تیونینگ خودرو روش پرفورمنس (Roush Performance) که روی اصلاح وانت‌های فورد رنجر تمرکز دارد، از جدیدترین محصول خود که روش رنجر ۲۰۲۰ نامیده می‌شود، رونمایی کرد.

روش پرفورمنس پکیج آف‌رود خود را برای فورد رنجر ۲۰۲۰ در بازار استرالیا ارائه می‌دهد تا بتواند مشتریان را به علایقشان نزدیک کند.

وانت فورد رنجر با تیونینگ روش پرفورمنس / 2020 Roush Ranger قرمز رنگ با منظره ساحل دریا

متأسفانه، روش پرفورمنس به‌دنبال اصلاح پیشرانه دیزلی مخصوص بازار استرالیا یا ارائه محصولاتی قدرتمند شبیه شلبی F-150 با ۷۷۰ اسب‌بخار قدرت نیست. در عوض، این شرکت برخی از تنظیمات سیستم تعلیق، سیستم اگزوز، لاستیک‌های آف‌رود، برخی قطعات پلاستیکی بیرونی و شاید مهم‌تر از همه، یک کابین زیباتر را ارائه می‌دهد.

روش رنجر (Roush Ranger) بر اساس فورد رنجر Lariat ۴x۴ ساخته شده است و از پیشرانه ۲/۳ لیتری EcoBoost با ۲۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن‌متر گشتاور و جعبه‌دنده ۱۰ سرعته خودکار بهره می‌برد. روش پرفورمنس سیستم اگزوز cat-back مجهز به خروجی‌های دوگانه با لوله‌های از جنس فولاد ضدزنگ را اضافه می‌کند، اما هیچ پیشرفت واقعی در عملکرد خودرو ایجاد نمی‌شود.

خروجی های اگزوز وانت فورد رنجر با تیونینگ روش پرفورمنس / 2020 Roush Ranger

برجسته‌ترین تغییرات زیر بدنه هستند. روش رنجر ۲۰۲۰ مجهز به سیستم تعلیق Roush / Fox ۲.۰ است که با لاستیک‌های ۳۲ اینچی Grabber A/TX جنرال تایر و رینگ‌های ۱۸ اینچی با جلای مشکی همراه شده‌اند.

از جمله تغییرات بصری در طراحی بیرونی می‌توان به جلوپنجره روش با چراغ‌های LED دوگانه‌، قلاب‌های بکسل سفارشی قرمز رنگ، نشان‌های روی دریچه‌های گل‌گیر و چراغ‌های زیر در با طرح «R» اشاره کرد. مشتریان همچنین می‌توانند از بین هفت رنگ بیرونی و سه پکیج گرافیکی خارجی برای روش رنجر یکی را انتخاب کنند. آپشن‌های بیرونی شامل باربند مخصوص عقب روش با نوارهای روشنایی ده اینچی دوتایی، کاور کفی آلومینیومی جمع‌شونده با تجهیزات اختیاری و کیت لوازم آف‌رود می‌شود.

سیستم تعلیق سفارشی وانت فورد رنجر با تیونینگ روش پرفورمنس / 2020 Roush Ranger

در داخل کابین روش رنجر نیز صندلی‌های چرمی ممتاز با تودوزی، پشتی‌های گلدوزی شده و آسترهای کف توسط WeatherTech وجود دارد. کنسول مرکزی اختیاری و امکان خوابیدن صندلی عقب، فضای ذخیره‌سازی بیشتری را برای وسایل ارزشمند در داخل کابین فراهم می‌کند.

در مجموع، پکیج روش پرفورمنس برای فورد رنجر ۲۰۲۰ مبلغی حدود ۱۲،۷۵۰ به قیمت کارخانه لاریات ۴x۴ اضافه می‌کند، که قیمت اولیه آن را از ۳۸،۶۷۵ دلار به بیش از ۵۰ هزار دلار می‌رساند. این قیمت تا حدودی زیاد به‌نظر می‌رسد و ممکن است برخی افراد بخواهند درباره کیت‌های سیستم تعلیق در بازار تحقیق کنند. 

شرکت فورد پرفورمنس نیز چنین کیت تعلیقی را برای وانت‌های فورد ارائه می‌دهد. این شرکت اخیرا پکیج آف‌رود نصب‌شده توسط نمایندگی‌ها را در سه سطح برای فورد رنجر مدل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ معرفی کرده است. این کیت در سطح ۱ شامل سیستم تعلیق Fox ۲.۰ و تغییر ارتفاع سواری آف‌رود، لاستیک‌های BFGoodrich KO2 ۲۶۵/۷۰ و رینگ‌های ۱۷ اینچی Dyno Grey می‌شود. سطح ۲ حتی قدرت پیشرانه را به ۳۱۵ اسب‌بخار و ۵۰۱ نیوتن‌‌متر گشتاور می‌رساند.

سطح ۳ همه‌ی موارد موجود در دو سطح اول را با نوار روشنایی LED چهل اینچی، باربند مخصوص نصب تایر یدکی و تجهیزات در عقب، سپر جلو با قابلیت وینچ، اگزوز اسپرت و پرداخت تنها ۸،۹۹۵ دلار (بدون هزینه‌ی نصب) ارائه می‌دهد. طبق ادعای وب‌سایت فورد پرفورمنس، سطح ۱ و ۲ هم‌اکنون قابل سفارش است، اما سطح ۳ تا تابستان ۲۰۲۱ برای سفارش دردسترس نخواهد بود.

کابین و صندلی های چرمی وانت فورد رنجر با تیونینگ روش پرفورمنس / 2020 Roush Ranger

وانت پیک‌آپ روش رنجر ۲۰۲۰ هم‌اکنون برای سفارش خریداران دردسترس است و روش پرفورمنس نیز ضمانت محدود ۳ ساله یا کارکرد ۶۰ هزار کیلومتر را برای آن ارائه می‌دهد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها