کد خبر : 3170

فورد به نمایشگاه خودروی ژنو 2019 نمی آید

فورد به نمایشگاه خودروی ژنو 2019 نمی آید

شرکت فورد اعلام کرده در نمایشگاه خودروی ژنو در سال آینده میلادی شرکت نمی‌کند. این کمپانی امسال در نمایشگاه خودروی پاریس نیز حضور نداشت.

به گزارش خودروتک، در حالی که در نمایشگاه بین‌المللی خودروی پاریس امسال 10 برند مطرح حضور نداشتند، این نمایشگاه به خوبی برگزار شد و شرکت‌های حاضر از محصولات جدید خود رونمایی کردند. فورد یکی از برندهایی بوده که در نمایشگاه خودروی پاریس حضور نداشت. فورد اعلام کرده بود به علت عدم هماهنگی زمان برگزاری این نمایشگاه با برنامه کاری آن، در این نمایشگاه غایب است. این کمپانی آمریکایی به جای شرکت در این نمایشگاه، از محصولات جدید خود در مراسم‌های جداگانه‌ای رونمایی می‌کند. در سال‌های اخیر شاهد استفاده از این استراتژی توسط برخی از کمپانی‌های فعال در صنعت خودرو بودیم.

امروز فورد به صورت رسمی اعلام کرده که در نمایشگاه خودروی ژنو در سال آینده میلادی حضور نخواهد داشت. علت عدم حضور این شرکت در نمایشگاه خودروی ژنو، تفاوتی با دلیل قبلی آن ندارد. این کمپانی در صحبت با وب‌سایت Autocar به این موضوع اشاره کرده که زمانبندی رونمایی از خودروی فوکوس ST و نسخه فیس‌لیفت موندئو، با زمان برگزاری نمایشگاه خودروی ژنو هماهنگی ندارد.

سخنگوی شرکت فورد در صحبت با Autocar گفته است: با توجه به برنامه کاری ما و همچنین زمانبندی مربوط به توسعه و همچنین معرفی خودروهای جدید، نمایشگاه خودروی ژنو نیازهای ما را رفع نمی‌کند. ما به جای شرکت در این نمایشگاه، قصد داریم مراسم‌های جداگانه‌ای را با پوشش‌های خبری ویژه برگزار کنیم تا افراد بیشتری را جذب محصولات خود کنیم.

در سال‌های اخیر تعداد بازدیدکنندگان از نمایشگاه‌های خودرو در سراسر جهان کاهش یافته است. در همین راستا شرکت‌ها ترجیح می‌دهد در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا نکنند. در حقیقت کمپانی‌های خودروسازی می‌توانند با چنین هزینه‌ای، مراسم‌های مستقل برگزار کرده و محصولات جدید خود را در معرض دید عموم قرار دهند. بر اساس اعلام فورد، فستیوال Goodwood Festival of Speed از اهمیت بالاتری برای این شرکت آمریکایی برخوردار است چرا که شرکت‌ها در آن ارتباط بیشتری با افراد دارند.

یکی از نمایشگاه‌های خودروی مهم در سراسر جهان، نمایشگاه خودروی دیترویت است. به تازگی مسئولان برگزارکننده این نمایشگاه، زمان برگزاری آن را تغییر داده‌اند. نمایشگاه خودروی دیترویت 2020 در فصل تابستان برگزار می‌شود. این تغییر در برنامه زمانی برگزاری این نمایشگاه می‌تواند شرکت‌های بیشتری را ترغیب به شرکت در آن کند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها