کد خبر : 1857

بنیانگذار Brabus درگذشت

بنیانگذار Brabus درگذشت

Bodo Buschmann بنیانگذار و مدیرعامل شرکت تیونینگ آلمانی Brabus پس از دوره کوتاهی بیماری جان خود را از دست داد. Buschmann در سال 1977 و سن 22 سالگی بخش تیونینگ مرسدس بنز موسوم به براباس Brabus را تاسیس کرد. رشته وی حقوق و مدیریت کسب و کار بود که توانست با درایت خود این برند مطرح تیونینگ را مدیریت کند.

به گزارش خودروتک، این شرکت رشد روزافزونی داشته و با کمک شرکت مادر توانست نمایندگی های مختلفی را دایر کند و در حال حاضر مقر اصلی آن در Brabus Plant 1 قرار دارد. این مدیر آلمانی همیشه با یک شعار مدیریت شرکت را برعهده داشت و آن کار کردن برای اشتیاق بود نه برای پول. این کمپانی با از دست دادن مدیر خود در پیامی بیان کرد:

تمامی خانواده Brabus، کارکنان، مشتریان و دوستان آن در سراسر جهان هیچ گاه وی را از یاد نخواهند برد و مردی را از دست دادند که مرد عمل بود. همانند Bodo Buschmann در صنعت به ندرت می توان یافت و یک الگو در این صنعت محسوب می شد.

این شرکت قصد داشته ادامه دهنده راه و تفکر Bodo Buschmann باشد تا به موفقیت خود ادامه دهد. برابوس پیشتر تایید کرد که اعضای خانواده Buschmann قصد دارند کنترل این شرکت را برعهده گیرند. در حال حاضر Constantin Buschmann فرزند Bodo که پیشتر CMO و مسئول بازاریابی و فروش در هئیت اجرایی شرکت بود، جانشین پدر شده و مدیرعامل این کمپانی خواهد بود و تمام مسئولیت های پیشین پدر خود را برعهده می گیرد.

در سوی دیگر Ulrich-Joachim Gauffrés نیز به عنوان CTO مدیریت بخش فناوری و Stefan Hosters به عنوان مدیریت بخش منابع مالی Brabus را هدایت خواهند کرد. این شرکت بیشتر به تیونینگ محصولات میباخ، اسمارت، مرسدس بنز که همگی زیرمجموعه دایملر هستند، می پردازد. این شرکت در سال 2016 بود که حتی روی محصولات تسلا نیز دست گذاشت و تیونینگ آنها را برعهده گرفت. این شرکت نسخه تیونینگ تسلا مدل اس را در نمایشگاه ژنو سال جاری ماه مارس رونمایی کرده بود.

منبع: دلگرم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها