کد خبر : 11104

پیش فروش خیره کننده آئودی E-Tron

پیش فروش خیره کننده آئودی E-Tron

آئودی E-Tron موفق شده خریداران زیادی را جذب خود کند. بر اساس اعلام این شرکت، تا امروز 20 هزار پیش فروش برای این خودروی برقی صورت گرفته است.

به گزارش خودروتک، به نظر می‌رسد تقاضای زیادی برای خودروی آئودی E-Tron وجود دارد چرا که این شرکت آلمانی چند روز پیش به صورت رسمی اعلام کرد 20 هزار نفر این خودرو را به صورت جهانی رزرو کرده‌اند. آئودی پیش فروش این خودرو را از سپتامبر 2018 آغاز کرده است و اولین نمونه‌های تولیدی آن از ماه مارس سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

میزان تقاضا برای این خودرو در ماه‌های اخیر افزایش یافته است چرا که در همان سپتامبر، میزان رزرو این خودرو برابر با 10 هزار دستگاه بود. تولید این خودرو از اواخر سال گذشته میلادی در کارخانه این کمپانی در بروکسل آغاز شده است. آئودی E-Tron 2019 به دو موتور برقی مجهز شده که در مجموع قدرتی برابر با 402 اسب بخار و گشتاوری برابر با 664 نیوتون متر را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

آئودی برای این خودروی خود یک باتری 95 کیلووات ساعتی در نظر گرفته است. در حال حاضر میزان برد این خودروی تمام الکتریکی مشخص نشده است. قیمت پایه این خودرو برابر با 74,800 دلار بوده که با تجهیزات سفارشی، قیمت آن افزایش پیدا می‌کند. این خودرو به صورت عادی وارد ایالات متحده آمریکا نمی‌شود و خریداران برای تصاحب آئودی E-Tron باید سفارش خود را به شرکت مادر ارسال کنند.

رقیب هموطن این کمپانی آلمانی، مرسدس بنز نیز تولید اولین خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی خود را آغاز کرده است. مرسدس بنز EQC از طراحی جذابی بهره می‌برد و در حال حاضر تمام تولیدات آن برای سال اول به فروش رسیده است. آئودی E-Tron 2019 اولین خودروی این برند برای برنامه بلند مدتش محسوب می‌شود.

آئودی قصد دارد تا سال 2025، 12 خودروی تمام برقی را روانه بازار کند. تولید خودروی E-Tron اسپرت‌بک از اواخر سال جاری میلادی در بروکسل آغاز می‌شود. یکی دیگر از محصولات تمام الکتریکی جدید این شرکت محبوب، آئودی E-Tron GT نیز از سال 2020 در کشور آلمان به تولید می‌رسد و روانه بازار می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها