کد خبر : 61079

نگاهی به سوپراسپرت جدید MG

نگاهی به سوپراسپرت جدید MG

شرکت مشهور خودروسازی ام جی با طراحی نمونه جدید خودروی رودستر الکتریکی دو در به عنوان چشم انداز آینده، قصد دارد از آن به عنوان پیش نمایش فناوری و نشانه های طراحی مورد استفاده در مدل های آینده MG استفاده کند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، شرکت قدیمی خودروساز ام جی در سال ۱۹۲۴ میلادی در بریتانیا آغاز به کار کرد و از آن روز تاکنون با فراز و نشیب های زیادی رو به رو شد.

اگرچه در حال حاضر بخشی از سهام این شرکت در اختیار چینی ها قرار دارد اما این برند را همچنان می توان یک برند بریتانیایی محسوب کرد. 

محصول جنجالی سایبرستر که نمونه جدید مرکز طراحی شرکت مادر MG SAIC در لندن است، با تأکید بر کارایی آیرودینامیکی ساخته شده است.

از ویژگی های اصلی این خودرو می توان به مجرای هوای جلوی قابل توجه آن، طراحی تخته عقب و چرخ های آن اشاره کرد.

در این خودروی شگفت انگیز، از  صندلی های  Zero Gravity  استفاده شده است و اگر چه شرکت ام جی هنوز جزئیات فنی کامل مدل سایبر استر Cyberster را منتشر نکرده است اما می گوید که این خودرو از نوع خودروهای الکتریکی بوده و با یک بار شارژ می تواند مسیری به طول ۸۰۰ کیلومتر را طی کرده و تنها طی سه ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

این خودرو همچنین دارای برخی ویژگی های هوشمند نیز بوده و از قابلیت اتصال به شبکه اینترنتی 5G نیز برخوردار خواهد بود.

سایبرستر دارای چراغ های ال ای دی گرد از نوع Magic Eye است که از مدل های کلاسیک MG الهام گرفته شده و هنگام روشن شدن باز می شوند. علاوه بر این نوارهای ای ای دی موسوم به کمربند لیزری با طراحی کاملا پررنگ در کناره های خودرو وجود دارد در حالی که قسمت انتهایی مسطح عقب دارای یک طراحی نور مجزا و بسیار زیبا است.

کارل گاتهام، مدیر مرکز طراحی ام جی درباره این محصول جدید اعلام کرد: سایبر استر یک گام جسورانه است که آینده ام جی  را رقم خواهد زد. در این میان مهمترین تمرکز ما روی تکنولوژی، فن آوری و طراحی پیشرفته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها