کد خبر : 60828

ام جی سایبرستر | بازگشت به اوج

ام جی سایبرستر | بازگشت به اوج

پیش نمایش مفهومی از MG سایبرستر الکتریکی رودستر اتومبیل ورزشی هیجان انگیز منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اتومبیل‌های مفهومی مسیری طولانی را طی کرده اند، سابقه‌ آنها از بیوک Y-Job به عنوان اولین وسیله نقلیه مفهومی، به سال ۱۹۳۸ برمی‌گردد. در دوران مدرن، اتومبیل‌های مفهومی با هزینه‌ای چند ده درصدی نمایش داده می‌شود که سازندگان خودرو می‌توانند نگاهی اجمالی به یک مدل آینده داشته باشند.

اکنون، موریس گاراژ یا ام جی جدیدترین خودروی مفهومی خود را زیر نظر شرکت مادر خود SAIC Motors عرضه کرده است. عکس های این اتومبیل اسپرت برقی که کانسپت سایبرستر نامیده می‌شود، در اینستاگرام SAIC Design فاش شد.

طراحی کانسپت MG Cyberster بسیار لطیف است و نمی‌توانیم زیبایی آن را به صورت نمونه اولیه تحسین کنیم. این رودستر بدون آلایندگی که توسط SAIC Design Advanced London طراحی شده است، در جلوی خود یک سبک زیبا ارائه می‌دهد و از بدنه بسیار خاص بهره می برد.

پیش نمایش مفهومی از یک اتومبیل ورزشی هیجان انگیز

قسمت عقب به خصوص با گرافیک Union Jack که توسط چراغ‌های LED شکل گرفته و به ریشه‌های خودروساز چین-انگلیس باز می‌گردد جالب توجه است. MG در حالی که هنوز در فرم مفهومی بود، الکتریکی بودن Cyberster را تأیید کرد. برد بالقوه آن تا ۸۰۵ کیلومتر است، در حالی که گفته می‌شود سرعت ۹۷ کیلومتر در ساعت کمتر از سه ثانیه است.

پیش نمایش مفهومی از یک اتومبیل ورزشی هیجان انگیز

در داخل، نوعی فرمان تسلا مدل S و مدل X به چشم می خورد. گفتن اینکه آیا MG یک محصول سایبرستر تولید خواهد کرد دشوار است،اما نکته مهم این است که این خودروساز مدت هاست که ایده یک خودروی اسپرت را در نظر دارد.

پیش نمایش مفهومی از یک اتومبیل ورزشی هیجان انگیز

مسئولان ام‌جی به مشخصات سایبرستر اشاره چندانی نکردند؛ اما بهره‌گیری این خودروی مفهومی از معماری کاملاً الکتریکی را تأیید کردند که شعاع حرکتی آن ۸۰۰ کیلومتر (۴۹۷ مایل) است. این مدل همچنین از قابلیت اتصال ۵G بهره می‌برد و کمتر از ۳ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها