کد خبر : 47326

همه چیز درباره هیوندای توسان 2021

همه چیز درباره هیوندای توسان 2021

تا این جای کار معلوم بود که هیوندای قصد دارد دستی به روی مدل 2021 توسان خود بکشد و نسل جدید آن را ارائه دهد. کراس اور جمع و جور کره ای چندین بار در حال تست مشاهده شده بود و وبسایت های خودرویی رندرینگ هایی را ارائه کرده بودند و در آن حدس و گمان های خود را از شکل ظاهری احتمالی این خودرو به تصویر کشیده بودند.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپا نیوز ، در خبرها هم سنجیاپ لی Sangyup Lee  مدیر مرکز طراحی هیوندایی گفته بود که از دیدن نسل جدید توسان یکه خواهید خورد next-gen Tucson's design will freak us out. اندرو تواتاهی Andrew Tuatahi مدیر برنامه ریزی تولید هیوندایی هم گفته بود که به لحاظ بصری توسان نسل جدید بسیار جالب است very interesting visually.

در حالی که هنوز زمان دقیق رونمایی مشخص نیست، در یک گردهمایی موسوم به World Scoops در فرانسه تصویری در حد خط خطی روی کاغذ یا در اصطلاح اسکچ طرح داخل خودرو و داشبورد منتشر شد که تا حدود زیادی نشان می دهد آینده داشبورد توسان نسل جدید چه شکلی دارد. آن چه واضح است صفحه لمسی بزرگی دارد که در مرکز داشبورد قرار دارد، کیلومتر شمار دیجیتالی آن قابلیت نمایش انواعی از گیج ها را خواهد داشت.

هر چند خود هیوندایی انتشار تیزر از نمای داخلی توسان نسل جدید را انکار کرده است و این اسکچ را تأیید نمی کند.

با این حال شغل عده ای از عکاسان، جاسوسی مدل های جدیدی است که در حال آزمایش هستند. تصاویر به دست آمده از عکس های جاسوسی شده از توسان نسل جدید تا حدود زیادی شباهت به اسکچ منتشر شده را تأیید می کند.

این که خودروسازان داشبوردهای خود را به انواعی از صفحه لمسی و تکنولوژی های روز مجهز می کنند دیگر تعجب کسی را برنمی انگیزد.

به گزارش کلیک – اخیرا تست سرعت هیوندای توسان 2021 در حالی انجام شده است که بدنه این خودرو در استتار کامل بوده است. پیش از این بسیاری بر این باور بودند که طراحی توسان 2021چیزی شبیه به طراحی بدنه مدل سال قبل این خودرو باشد اما انتشار عکس‌های این خودرو با بدنه کاملا پوشیده شده، گویای واقعیت دیگری است.

عکس‌های لو رفته از تست سرعت هیوندای توسان 2021 نشان می‌دهد که طراحی بدنه این SUV کمی جمع و جور تر شده است اما هنوز جزییات زیادی از ظاهر و طراحی بدنه در دسترس نیست.

آن‌طور که از زیر پوشش این SUV مشخص است، طراحی چراغ‌های عقب کاملاً جدید از و پیش از این در هیچ یک از مدل‌های این SUV مشاهده نشده است. از طرفی ظاهراً یک خط جدا کننده قرمز دنگ، بین دو آیتم چراغ در چراغ‌های عقب تعبیه شده است. با این وجود به دلیل قرار داشتن کاور روی چراغ‌‌ها بخش عمده طراحی آن‌ها مخفی مانده و هنوز مشخص نیست.

طراحی جلو بدنه خودرو شبیه چیزی است که بیش از این نیز در مدل‌های قبلی این خودرو مشاهده شده است. یک جدا کننده در جلو قرار دارد و یکسری از چرا‌غ‌ها در سپر و یک سری دیگر در بالای سپر قرار گرفته‌اند.

به نظر می‌رسد طراحی جدید توسان 2021معقول و مناسب باشد. پیش از این نیز هیوندای توانسته بود با طراحی‌های خود برای خودروهای دیگر نظر بسیاری را به خود جلب کند. موتور توسان 2021 از نوع موتورهای تتا 3.5 لیتری است. دنده اتوماتیک 8 سرعته است که بیشتر قدرت خودرو بر روی دو چرخ جلویی است. هرچند احتمال دارد قدرت خودرو روی 4 چرخ نیز اعمال شود. هنوز مشخص نیست چه زمانی از این خودرو رو نمایی خواهد شد اما به نظر می‌رسد این خودرو برای سال 2021 آماده عرضه عمومی باشد.

شرکت کره‌ای هیوندای با معرفی دو خودرو Venue و پالیسید موفق شد به خوبی سبد محصولات شاسی بلند خود را گسترش دهد و اکنون قصد دارد نسل جدید توسان را با تغییرات عمده به تولید برساند. شاسی بلند هیوندای توسان از سال ۲۰۰۴ روانه بازار شده و نسل فعلی آن حدود ۵ سال است که در بازار حضور دارد، از این رو تولید نسل جدید این کراس اوور کامپکت قابل پیش‌بینی بود. خبرگزاری‌های حوزه خودرو از تولید مدل کر‌ه‌ای نسل جدید توسان در ماه آگوست ۲۰۲۰ خبر می‌دهند که چند هفته یا یک ماه قبل این تاریخ شاهد معرفی آن خواهیم بود.

بررسی تصاویر هیوندای توسان ۲۰۲۱

هیوندای توسان 2021

اخیرا عکس هایی از طراحی نسل چهارم هیوندای توسان منتشر شده است که طراحان آنها را طبق تصاویر جاسوسی مدل‌های پیش‌تولیدی و کانسپت ویژن T طراحی کرده‌اند. پیش از آن پیش‌بینی می‌شد که طراحی این کراس اوور نسبت به نسل قبل تغییر پیدا کند، اما رندرهای منتشر شده از تحول طراحی این خودرو کره‌ای خبر می‌دهند.

هیوندای توسان 2021

اخیرا سانگ یوپ لی، معاون مرکز طراحی هیوندای عنوان کرده بود طراحی هیوندا توسان ۲۰۲۱ – Hyundai Tucson 2021 بسیاری را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین اندرو توتاهی، مدیر برنامه‌ریزی تولید هیوندای نیز گفته بود نسل جدید این کراس اوور از لحاظ ظاهری بسیار جذاب خواهد بود. از آنجایی که نسل جدید هیوندای النترا و سوناتا موفق ظاهر شده‌اند، انتظار می‌رود نسل جدید هیوندای توسان نیز به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کند. سانتافه نیز در فیس لیفت جدید خود از تغییرات ظاهری خوبی بهره می‌برد.

هیوندای توسان 2021

پیش از به پایان رسیدن سال ۲۰۲۰ شاهد معرفی نسل جدید توسان خواهیم بود و هیوندای تایید کرده است این کراس اوور در مدل‌های هیبریدی و پلاگین هیبریدی نیز روانه بازار خواهد شد. برخی از خبرگزاری‌های حوزه خودرو اعلام کردند هیوندای علاوه بر نسخه سطح بالا N Line، قصد دارد مدل قدرتمند N را نیز به تولید برساند که از قدرتی برابر با ۳۴۰ اسب بخار بهره می‌برد و ظرف مدت کمتر از ۶ ثانیه از صفر تا ۱۰۰ کیلومتر را طی می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها