کد خبر : 43000

هاوال H2 بخریم یا جک S3؟

هاوال H2 بخریم یا جک S3؟

در این مطلب به بررسی خودرو هاوال H۲ و جک S۳ از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت.

به گزارش خودروتک به نقل از میزان ـ در این گزارش به بررسی خودرو هاوال H۲ و جک S۳ از لحاظ قدرت و سایر خدمات خواهیم پرداخت.

هاوال H۲ در سال ۲۰۱۵ در کشور چین تولید شده و از موتور چهار سیلندر با حجم ۱۴۹۷ سی سی بهره می‌برد و حداکثر قدرت آن ۱۴۰ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه است.

شتاب صفر تا ۱۰۰ این خودرو ۱۱.۶ ثانیه است و ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت سرعت دارد، وزن بدنه آن ۱۵۲۵ کیلوگرم است و مصرف سوخت ترکیبی آن ۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

فرمان الکتریکی EPS – DSR (سیستم کمکی افزاینده نیروی ترمز هنگام حرکت خودرو در سراشیبی به منظور حرکت با سرعت کمتر از ۳۵ کیلومتر در ساعت)، سیستم Auto-hold (فعال شدن-غیر فعال شدن خودکار سیستم ترمز پارک برقی به محض توقف-حرکت خودرو)، سیستم ورود بدون کلید، دکمه استارت و سانروف از جمله امکانات این خودرو است.

جک S۳ این خودرو در سال ۲۰۱۴ در کشور چین تولید شده و دارای موتور چهار سیلندر با حجم ۱۵۹۰ سی سی است و قدرت موتور این خودرو ۱۰۷ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه است.

حداکثر سرعت جک S۳، ۱۷۵ کیلومتر بر ساعت است و وزن بدنه آن ۱۲۵۰ کیلوگرم، مصرف سوخت ترکیب این خودرو ۵.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

فرمان برقی EPS با قابلیت تنظیم ارتفاع - کنترل فشار باد چرخ‌ها TPMS، سنسور پارک عقب، سانروف، روشن شدن اتوماتیک چراغ‌های جلو با توجه به نور محیط، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه‌های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن از جمله امکانات این خودرو است.

مقایسه خودرو هاوال H۲ و جک S۳

مقایسه خودرو هاوال H۲ و جک S۳

مقایسه خودرو هاوال H۲ و جک S۳

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها