کد خبر : 37353

نگاهی کوتاه به نیسان سنترا مدل 2020

نگاهی کوتاه به نیسان سنترا مدل 2020

این سدان لوکس از شرکت نیسان قرار است در اوایل ماه فوریه وارد بازار فروش شود.

به گزارش خودروتک ، زیر کاپوت نیسان سنترا ۲۰۲۰ پیشرانه‌ی ۲ لیتری ۴ سیلندر وجود دارد که جایگزین پیشرانه‌ی ۱.۸ لیتری شده است. این پیشرانه‌ی جدید ۱۴۹ اسب‌بخار قدرت و ۱۹۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. قدرت و گشتاور سنترا جدید در قیاس با نسل قبلی به ترتیب ۲۰ و ۱۶ درصد بهبود پیدا کرده است. پیشرانه‌ی ۴ سیلندر جدید به یک جعبه‌دنده‌ی ضریب متغیر از نوع Xtronic متصل شده است. براساس اعلام نیسان، مدل جدید سنترا بهترین مصرف سوخت را نیز دارد ولی هنوز اعداد مصرف سوخت آن به‌طور رسمی منتشر نشده‌اند.

خریداران و علاقه‌مندان در صورت تمایل به بهره مندی از قابلیت های بیشتر و پیشرفته‌تر، قادر خواهد بود این خودرو را در تریم‌های مختلف سفارش داده و از تجهیزات بیشتری همچون چراغ های جلوی ال‌ای‌دی، صندلی‌های چرم مصنوعی، صندلی راننده برقی، مونروف، فرمان گرم شونده، سیستم صوتی با هشت اسپیکر، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه وسط با قابلیت تیره شدن خودکار و آفتابگیرهای چراغ‌دار برخوردار شوند.

سنترا 2020 در مقایسه با دیگر خودروهای این کلاس ارزان‌ترین گزینه نیست. کیا سراتو قیمت پایه 17790 دلاری داشته و فولکس جتا نیز با بهای 18895 دلار قابل انتخاب است. حتی هیوندای الانترا نیز قیمت 18950 دلاری دارد؛ اما دو نمونه از نزدیک‌ترین رقبای سنترا یعنی هوندا سیویک و تویوتا کرولا گران‌تر بوده و به ترتیب 19750 و 19600 دلار قیمت دارند.

 

 

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها