کد خبر : 49961

شوک قیمت خودرو نوبرانه دنا پلاس توربو اتوماتیک

شوک قیمت خودرو نوبرانه دنا پلاس توربو اتوماتیک

فاصله قیمت خودرو در بازار و کارخانه در حال تجربه کردن مرزهای جدیدی است. در جدیدترین نمونه از این دست قیمت خودرو جدیدالورود دنا پلاس توربو اتوماتیک در بازار با رقم های نجومی عنوان می شود.

به گزارش خودروتک، عدم عرضه کافی خودرو به بازار از یک سو و نگاه سرمایه ای مردم به خودرو از سوی دیگر موجب شده تا فضا برای تاخت و تاز دلالان خودرو باز باشد.

هنوز چند روزی از آغاز روند تحویل خودرو دنا پلاس توربو اتوماتیک نگذشته که آگهی قیمت این خودرو درج شده است. اگر چه قیمت خودرو در آگهی درج نمی شود اما یک تماس با فروشنده کافی است تا برای چند ثانیه تلفن در دست شما خشک شود. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک از سوی فروشندگان 600 تا 620 میلیون تومان عنوان می شود.

این درحالیست که قیمت کارخانه این خودرو 252 میلیون و 600 هزار تومان است.البته همین قیمت کارخانه این خودرو نیز در بازه قیمت کارخانه خودروهای داخلی خالی از شوک نبود. با این حال افزایش قیمت خودرو در کارخانه با توجه به شرایط حاکم بر نهاده های تولید تا حدی قابل قبول است و این پول وارد چرخه تولید می شود. اما اختلاف قیمت 348 میلیون تومانی قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک از کارخانه تا بازار، سودی است که تنها به جیب دلال خودرو و افراد سفته باز در این بازار می رود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها