کد خبر : 39834

قیمت سمند یک روزه 2 میلیون ریخت

قیمت سمند یک روزه 2 میلیون ریخت

کاهش قیمت خودرو در بازار شتاب بیشتری گرفته است. هر چه مردم به هشدارهای داده شدن در این روزها در خصوص کاهش تردد و عدم حضور در مکان های پرازدحام توجه می کنند بازار خودرو با کاهش تقاضای بیشتری مواجه شده قمیت خودرو پایین تر می آید. قیمت سمند LX امروز نسبت به دیروز 2 میلیون تومان کاهش یافت.

به گزارش خودروتک، کاهش قیمت خودرو اکنون به روند ثابت روزانه بازار خودرو تبدیل شده و اغلب خودروها دست کم 500 هزار تومان را به صورت روزانه کاهش قیمت دارند. در این میان قیمت خودرو هایی که عرضه بهتری به بازار دارند با شتاب بیشتر کاسته می شود.

خودرو سمند LX یکی از این خودروها است که امروز به قیمت 97 میلیون تومان در بازار رسید. در حالی که قیمت این خودرو در روز شنبه 24 اسفند ماه 99 میلیون تومان ذکر می شد. قیمت سمند LX در مقایسه با اوج آن در اوایل اسفند ماه جاری نزدیک به 10 میلیون تومان کاسته شده است.

قیمت های اعلامی از سوی فروشندگان خودرو در حالی مطرح است که به گفته نمایشگاه داران اکنون نبض بازار خودرو در دست خریداران است و در خودروهایی که عرضه بیشتری دارند خریدار با چانه زنی می تواند قیمت نهایی معامله را تا 5 میلیون تومان نیز پایین بیاورد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها