کد خبر : 83051

لوازم راه اندازی تشخیص رنگ خودرو

تجهیزات کارشناسی خودرو

کارشناسی خودرو یکی از فرایندهای مهمی است که در آن، خودرو توسط فرد کارشناس و کاربلدی مورد بررسی قرار می‌گیرد. ابزار­ کارشناسی خودرو در جهان امروز دارای اهمیت بسیاری است که این اهمیت از دو منظر قابل بررسی است.

کارشناسی خودرو شامل کارشناسی بدنه، فنی، آپشن و سایر ویژگی‌های خودرو است که اطلاعاتی را در اختیار صاحبان آن‌ها می‌گذارد. با این کارشناسی می‌توانید از میزان سطح سلامت خودرو آگاهی یابید و اقدام به فروش یا هرگونه معامله‌ای کنید. برای کسب اطلاعات بیشتری در مورد تجهیزات کارشناسی خودرو در ادامه مطلب همراه ما باشید.

علل اهمیت ابزار کارشناسی خودرو

آگاهی از سلامت خودرو جزو مسائل حائز اهمیت در جامعه امروزی است که منجر به انجام معاملات اصولی و موفق خواهد شد. ابزارهای کارشناسی خودرو دارای اهمیت بالایی هستند که می‌توانند در روند کارشناسی تاثیر بگذارند. در ادامه به برخی از دلایل اهمیت ابزار کارشناسی خودرو اشاره می‌کنیم.

درآمد­زایی

یکی از مهم‌­ترین دلایل اهمیت شناخت آن‌ها، این است که این ابزار می‌­توانند به‌عنوان وسیله‌ای در راستای درآمدزایی برای شما استفاده شوند. در واقع خرید تجهیزات کارشناسی خودرو را در این جامعه می‌توان به‌نوعی سرمایه‌گذاری به شمار آورد؛ زیرا ممکن است بسیاری از افراد برای فهمیدن میزان کیفیت خودروی خود و آگاهی از مشکلات آن به شما مراجعه کنند.

images_1695110741_6509565510417.jpg

کیفیت ­سنجی خودرو

در صورت شناخت ابزار کارشناسی خودرو و نحوه استفاده از آن شما می‌­توانید به‌سادگی کیفیت خودرو خود را بسنجید و با این سنجش از قیمت و کیفیت هر خودرویی که می‌خواهید تهیه کنید، آگاه شوید. این امر موجب حذف بخشی از هزینه‌های اضافی برای شما نیز خواهد شد.

معرفی ابزار کارشناسی خودرو

ابزارهای کارشناسی خودرو دارای انواع گوناگونی هستند که هر کدام از ویژگی و مزایایی برخوردارند. این ابزار باید دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی باشند تا بتوان با استفاده از آن‌ها، روند کارشناسی را آسان کرد. به‌کارگیری ابزار باکیفیت در کارشناسی خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است که می‌تواند سلامت هر خودرویی را تضمین کند. ابزارهای کارشناسی عبارت‌اند از:

قلم آهن ربایی سنجش رنگ خودرو

این قلم یکی از قدیمی‌­ترین ابزار کارشناسی خودرو به شمار می‌­آید که علت اهمیت این قلم و استفاده از آن، از زمان‌های قدیم نیز به دلیل جاگیر نبودن آن‌ها بود. شما می‌توانید این قلم را به‌سادگی در جیب خود قرار دهید و به هر جایی که می‌­خواهید ببرید. برای استفاده از این قلم می‌توانید آن را به بدنه ماشین بچسبانید یا اگر بدنه خودروی شما رنگ نشده باشد، این قلم به‌سختی از ماشین شما جدا خواهد شد.

اما در صورت رنگ داشتن ماشین، قلم به‌سادگی از خودروتان جدا می‌شود. این قلم طیفی از اعداد را بر خود جای داده است که هر قدر میزان این عدد بالاتر باشد، میزان رنگ نشدگی ماشین شما نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین هر میزان که این عدد مقدار پایین‌­تری داشته باشد، احتمال رنگ‌­شدگی ماشین شما نیز بیشتر است.

قلم دیجیتال

یکی از مهم‌­ترین لوازم راه­ اندازی تشخیص رنگ خودرو، قلم دیجیتال است. قلم آهن‌ربایی همان­ گونه که از نامش به نظر می‌­رسد، برای خودرو­هایی مناسب است که آهنی هستند و برای تشخیص رنگ خودروهای مدل بالا ارزش و کاربرد چندانی ندارد. در نتیجه لوازم راه اندازی تشخیص رنگ خودرو، قلم‌های دیجیتالی خاصی هستند که کاربرد به‌سزایی در جامعه امروزی دارند.

images_1695110741_6509565519c77.jpg

تست‌کننده روغن ترمز

ابزار کارشناسی خودرو دیگری که می‌تواند ما را در شناخت پارامترهای کیفیت خودرو یاری کند، تستر روغن ترمز ماشین است. این ابزار بیش از هر چیز برای فهمیدن میزان کارکرد و کیلومتر مصرفی ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این ابزار می‌­توان به‌سادگی دریافت که میزان کیلومتر واقعی­ که ماشین از ابتدا طی کرده، چقدر است؟

عمق سنج آج لاستیک

این وسیله یکی از ارزان‌­ترین ابزارها در حوزه کارشناسی خودرو به شمار می‌آید و تغییر چندانی در قیمت پکیج ابزار کارشناسی خودرو ایجاد نمی‌کند. در انتهای مراحل بررسی خودرو و چک کردن کیفیت‌های مربوط به آن مشتری نیاز دارد تا بفهمد میزان استفاده راننده از لاستیک‌ها به چه میزان بوده است.

برای این کار باید از این دستگاه استفاده شود تا به‌واسطه آن، میزان فرسودگی لاستیک را به دست آورد. شیوه استفاده از این وسیله به این شرح است که ابتدا این وسیله را در میان شیارهای لاستیک قرار می‌دهیم و سپس میزان عمق شیارها را مورد بررسی و سنجش قرار خواهیم داد. هر اندازه که عمق این شیارها بیشتر باشد، لاستیک ما کم‌تر فرسوده شده است و مدت زمان بیشتری را می‌توان با استفاده از آن رانندگی کرد.

تجهیزات روشنایی

ابزار کارشناسی خودرو تنها زمانی به درد ما می‌خورد که بتوانیم از آن استفاده کنیم و از جانب دیگر مهم‌­ترین وسیله در حوزه کارشناسی خودرو چشمان ما هستند. باید بتوانیم خودرو را به‌درستی ببینیم که انواع لامپ‌ها و چراغ‌ها ما را در این کار یاری می‌­کنند.

چرا‌غ‌هایی وجود دارند که به‌صورت مربعی در سراسر مغازه نصب می‌شوند که نور حاصل از آن‌ها باعث می‌شود تا بتوانیم خط‌وخش روی ماشین را بهتر تشخیص دهیم و در نتیجه خرید بهتری را تجربه کنیم.

ذره‌­بین چراغدار

داشتن ذره‌­­بین به‌خودی‌خود برای فهم کیفیت خودرو امری ضروری و الزامی به نظر می‌­رسد؛ زیرا بسیاری از خط‌وخش‌های یک ماشین به‌سادگی قابل‌ تشخیص نیستند و نمی‌­توان آن‌ها را با چشم غیرمسلح دید. در نتیجه حضور ذره‌­بین چراغدار برای پیدا کردن این آسیب‌ها امری ضروری و الزامی به‌حساب می‌آید که این وسیله را نیز باید در مجموعه ابزارهای کارشناسی خودروی خود جای داد.

images_1695110741_650956552076f.jpg

دلیل انتخاب مجموعه خودرومتر

باید گفت اگر می‌­خواهید به خرید تجهیزات کارشناسی خودرو دست بزنید، آشنایی با قیمت‌ها و به‌دست‌آوردن قیمت مناسب امری ضروری به نظر می‌رسد. مشاوران ما در سایت خودرو­متر به شما کمک می‌کنند تا ابزار کارشناسی خودرو را با قیمتی پایین‌­تر و کیفیتی عالی خریداری کنید.

مشاوران ما صرفا مشاور شما در خرید نیستند، بلکه شما را در آشنایی با چگونگی استفاده از این ابزار و مزایای آن‌ها نیز یاری خواهند کرد. با چک کردن قیمت پکیج ابزار کارشناسی خودرو و با خرید پکیج کامل این ابزار فصلی نو و شغلی جدید را با قیمتی معقول و مناسب تجربه خواهید کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره، می‌توانید همین حالا با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

امید است با بیان این مطالب توانسته باشیم اطلاعات مفید و کاربردی راجع به تجهیزات کارشناسی خودرو را در اختیارتان قرار دهیم.

راههای ارتباطی با مجموعه خودرومتر

https://khodrometer.com/

09355385858

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها