کد خبر : 83039

افتتاح نمایندگی مرکزی خودروی ام جی

نمایندگی مرکزی خودرو های ام جی  در این بهبوهه نوسانات شدید بازار خودرو در داخل ایران به شما کمک می کند تا اتومبیل با قیمت مناسب را خریداری نمایید. زیر ا این برند خودروسازی یکی از معدود مواردی است که در طی سالیان اخیر توانسته وارد بازار داخل کشور گردد.

مدل های محدود خودروهای اسپرت و شاسی بلند MGدر حال حاضر یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی داخل کشور است. برخورداری از آپشن های مختلف فنی و امکانات رفاهی مناسب اتومبیل های این غول خودروسازی چینی باعث شده تا افراد زیادی در داخل ایران ترجیح دهند به جای خودروهای بی کیفیت داخلی رانندگی با این خودروهای MG را ترجیح دهند.

1

چرا  فروش خودرو های ام جی در ایران  افزایش یافته است؟

ماشین‌های MG طی چند دهه اخیر توانسته در بازار ایران باقی بماند و توجه افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. از آنجایی که ممنوعیت واردات خودرو های خارجی به داخل کشور بیش از 4 دهه است که اجرایی می شود و دست تولید کنندگان داخلی در بازار ایران باز است. نمایندگی خودرو های ام جی توانسته  علاقمندان به خودرو های خارجی را بهسوی خود نماید و خدمات پس از فروش قابل قبولی به مشتریان خود ارائه کند.

به طوری که فروش خودروهای جدید این برند چینی  به ویژه طی دو سال گذشته توسط نمایندگی مرکزی خودرو های ام جی به طور تصاعدی افزایش یافته است.  پیشروی در  انقلاب خودروهای الکتریکی با تولید خودرو هایی همچون 6MG  باعث شده تا مردم ایران برای تجربه رانندگی با اتومبیل های مطابق تکنولوژی ترجیح دهند خودرو های ام جی را خریداری نمایند.

امروزه نمایندگی ام جی توانسته مدل های پیشرفته این خودرو سازی چینی را وارد بازار داخل ایران کند و با ارائه خدمات پس از فروش معتبر و متنوع خیال خریداران را از انتخاب خودرو های ام جی آسوده نماید

ویژگی های مهم خودرو های ام جی در ایران 

ایمنی سریع بالا در کنار طراحی زیبا و چشم نواز باعث شده تا خودروهایMG  در مدت زمان اندکی بتوانند جایگاه خود را در بازار داخلی ایران و جهان پیدا کنند. چرا که این کمپانی تا کنون به خاطر طراحی و تولید خودروهای اسپرت لوکس خود شهرت و محبوبیت جهانی دارد.

طراحی و تولید خودرو های سبک، با کیفیت و سریع  در طیف گسترده ای از محصولاتد کمپانی ام جی مشاهده می شود.  از سوی دیگر این خودروهای عالی با قیمت های مقرون به صرفه با خدمات پس از فروش ن بی نظیر حتی در ایران به مشتریان اراده می شود.

بنابراین خریداران به جای خرید خودرو های گران قیمت برند های دیگر که لوازم یدکی و خدمات پس از فروش آنها در ایران به دلیل اعمال تحریم های بین المللی محدود شده ترجیح می دهند. از خودروهای جدید MG شامل MG3، MG5، MG HS، MG6   و... استفاده کنند.

از سوی دیگر  انتخاب MG تجربه رانندگی واقعا استثنایی را برای شما تضمین می کند و هیجانی که هنگام روشن کردن موتور احساس می کنید را شاید نتوانید در هیچ سواری دیگری تجربه نمایید.

مزایای افتتاح نمایندگی مرکزی خودرو های ام جی

ارائه طیف وسیعی از خدمات و پشتیبانی پس از فروش توسط نمایندگی مرکزی خودرو های ام جی می تواند خیال شما را از سرویس و نگهداری اتومبیلتان راحت کند. چرا که مراقبت و مالکیت یک اتومبیل خارجی برای  مدت طولانی در شرایط بهینه در داخل ایران کار چندان راحتی نیست.

2

بنابراین با دسترسی راحت تر به لوازم یدکی و  قطعات اصلی ام جی که تولید شده توسط سازنده اصلی که در مرکز خدمات معتبر موجود است، می‌توانید با خیال راحت تعمیرات خودروی خود را انجام دهید. همچین برای تعمیر، سرویس و نگهداری خودروی خود دیگر نیازی نیست که  هزینه های سرسام آوری صرف نمایید.

از سوی دیگر استفاده از آپشن های متنوع رفاهی همچون مکان یابی، سیستم هوشمند و عملکرد خودکار در مواقع حساس باعث می شود تا ایمنی و راحتی خودرو های ام جی تجربه لذت بخش تری را در حین مسافرت برای شما ایجاد نماید.

همچنین در هنگام خرید خودرو در داخل کشور باید دید سرمایه گذاری نیز داشته باشید و تنها به توسعه امکانات فنی خودرو توجه نکنید. چرا که برخلاف خودرو های ام جی در حال حاضر بسیاری از خودرو های وارداتی به دلیل مشکلات متعدد خدمات پس از فروش یا تامین قطعات یدکی نتوانسته اند ارزش اصلی خود را در بازار خودرو های دست دوم حفظ نمایند.

تماس با نمایندگی ام جی: 02149912

چرا از نمایندگی خودرو های ام جی خرید کنم؟

بهره مندی از خدمات پس از فروش در هنگام خرید خودرو به ویژه اتومبیل های وارداتی و خارجی اهمیت صد چندانی در داخل کشور دارد. اما خرید اتومبیل از نمایندگی خودرو های ام جی مزایای و اهمیت های بسیار ویژه ای برای مشتریان به دنبال دارد که برخی از آنها به شرح زیر است.

·        دارای پشتیبانی برای فروش معتبر وسایل نقلیه

·        بهره مندی از یک سرمایه گذاری سودآور

·        امکان فروش خودرو در بازار دست دوم

·        پرداخت قیمت منصفانه برای خرید خودرو های ام جی مدل جدید

·        دسترسی راحت به نمایندگی های معتبر ام جی در سراسر کشور

·        تمرکز بر ساده‌سازی فرآیندها فروش و انتقال سند خودرو به نام  مشتری

·        دسترسی راحت و آسوده به لوازم یدکی و قطعات جانبی

·        بهره مندی از گارانتی معتبر 12 ماهه

·        امکان مشاوره رایگان با کارشناسان متبحر بازار خودرو ایران

·        امکان خرید مدل‌های جدید خوردو های ام جی با تجهیزات پیشرفته ترین فناوری‌ها دنیا

333

کلام آخر

مؤلفه های چون  تعمیر پذیری، دسترسی آسان به قطعات یدکی و لوازم جانبی در کنار تنوع مدل های مختلف در حین خرید خودرو نقش بسیار مهمی دارند. خرید و مشاهده مدل های مختلف اتومبیل ام جی در نمایندگی مرکزی خودرو های ام جی به شما این امکان را می دهد تا در ماشین مورد علاقه خود را در طی 24 ساعت آینده تحویل بگیرید.

 

ایمنی بالا در کنار امکانات متنوع و رانندگی لذت بخش باعث شده تا خودروهای ام جی بتوانند در میان خودرو های باکیفیت ولی قیمت مناسب قرار بگیرند. در نهایت شما می توانید در این بازار پر چالش خودروی ایرانی وسیله ای را برای خود خریداری نمایید که از قیمت مناسبی برخوردار است و تجربه خوبی برای شما در هنگام رانندگی در جاده های ایجاد می کند. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها