کد خبر : 77304

کدام پراید 202 میلیون تومان است؟ دقیقا کدام پراید؟

کدام پراید 202 میلیون تومان است؟ دقیقا کدام پراید؟

این روزها صفحات اینستاگرامی که اقدام به انتشار قیمت خودرو می کنند، قیمت پراید 111 را به مبلغ 202 میلیون تومان ذکر می کنند. اما کو پراید 111 صفر کیلومتر؟

قیمت پراید باوجود گذشت بیش از یک سال از توقف تولید آن همچنان در بازار خودرو اهمیت دارد. علت اهمیت قیمت پراید نیز کف قیمت خودرو بودن آن در بازار است. به دلیل توقف تولید که به معنی عدم عرضه است قیمت پراید علاوه بر عوامل دیگر موثر بر قیمت خودرو، از این منظر نیز تحت تاثیر قرار می گیرد. قیمت پراید به دلیل همین کم شدن عرضه صفر کیلومتر آن در بازار اکنون بیشتر سلیقه ای شده است. به این معنی که مثلا در سایت های خرید و فروش قیمت پراید بالاتر از نمایشگاه ها درج می شود.

قیمت پراید ناموجود 200 میلیون تومان!

به گزارش خودروتک، نکته جالب و البته قابل توجه در خصوص پراید 111 این است که ماه ها است دیگر اثری از مدل صفر کیلومتر این خودرو در سایت های معروف خرید و فروش خودرو پیدا نمی شود.

توقف تولید پراید 111 به سال 1398 باز می گردد و در همان دوران هم پراید 111 در ردیف مدل های پرتیراژ پراید قرار نداشت. به همین دلیل موجودی پراید 111 صفر کیلومتر در بازار خودرو هم تقریبا به صفر رسیده است.

نه تنها در بازار مجازی خرید و فروش خودرو بلکه در بازار فیزیکی هم اغلب نمایشگاه های خودرو اعلام می کنند که پراید 111 صفر کیلومتر سراغ ندارند و برخی نیز می گویند که اگر در خرید جدی هستید با تماس با همکاران برایتان پیدا کنیم.

در این شرایط عملا کشف قیمت درستی از خودرویی که موجودی بسیار اندکی در بازار دارد انجام نمی شود و رفته رفته باید از حساسیت روی قیمت پراید عبور کرد. چرا که اگر کسی پراید 111 صفر کیلومتر داشته باشد می تواند به قیمت دلبخواه هم آن را آگهی کند چون رقیب زیادی برایش در بازار وجود ندارد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها