کد خبر : 72304

کاهش محسوس موجودی پراید 111 صفر در بازار خودرو / قیمت پراید 111 سلیقه ای شد

کاهش محسوس موجودی پراید 111 صفر در بازار خودرو / قیمت پراید 111 سلیقه ای شد

موجودی صفر کیلومتر خودرو پراید 111 یا همان پراید هاچبک در حال کاهش در بازار خرید و فروش خودرو است.

به گزارش خودروتک، با نزدیک شدن به دو سالگی توقف تولید پراید 111 شاهد آن هستیم که عرضه مدل صفر کیلومتر این خودرو با کاهش چشمگیری رو به رو است. در واقع موجودی پراید 111 صفر کیلومتر که در دست مردم و دلالان خودرو بوده است در حال به اتمام رسیدن است.

نگاهی به یکی از معروفترین پلتفرم های آگهی خرید و فروش خودرو نشان می دهد که در مجموع 239 خودرو پراید 111 (تا لحظه تنظیم این گزارش) در این سایت آگهی شده است که ظرف پنج روز گذشته تنها 2 دستگاه آنها صفر کیلومتر بوده و مابقی کارکرده هستند.

این مساله حکایت از 2 اتفاق در بستر بازار خودرو دارد. اول آنکه دیگر نمی توان پراید 111 را یک خودرو اصطلاحا رُند بازار دانست و مساله دوم اینکه قیمت این خودرو در شرایط کنونی دیگر قیمت قابل اتکایی برای شاخص بازار خودرو نیست. زمانی که یک کالا و در اینجا یک خودرو در بازار رو به افول می گذارد قیمت آن به صورت سلیقه ای از سوی فروشنده می تواند تعیین شود بر حسب علاقه خریدار به خرید تصمیم می گیرد که این قیمت را بپردازد یا خیر.

در حال حاضر قیمت پراید 111 صفر کیلومتر را بین 185 تا 190 میلیون تومان قیمت می دهند که همین اختلاف خود نشان از عدم فراوانی و کشف قیمت این خودرو در بازار دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها