کد خبر : 70757

لوازم یدکی خودرو طی یک هفته 15 درصد گران شد

لوازم یدکی خودرو طی یک هفته 15 درصد گران شد

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران گفت: قیمت انواع قطعات یدکی نسبت به هفته گذشته شاهد ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، علیرضا نیک آیین ، با اشاره به اینکه نوسانات قیمت دلار عاملی شده تا فروش قطعات یدکی نیز در بازار با رشد قیمت روبرو شود، افزود: قیمت انواع قطعات نسبت به هفته گذشته شاهد 10 تا 15 درصد افزایش بوده است. 

وی با اعلام اینکه در قطعات وارداتی هر کس به صورت روزانه قیمتی را برای کالاهای خود اعلام می‌کند، افزود: در قطعات داخلی نیز بهانه‌های مختلف در افزایش قیمت مواد اولیه عاملی شده تا آنها نیز رشد قیمت را در کالاهای خود اجرایی کنند. 

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودروی تهران با اعلام اینکه قیمت برخی از قطعات به صورت روزانه و حتی ساعتی اعلام می‌شود، تصریح کرد: انژکتور، دیسک صفحه و کلا قطعات وارداتی به صورت روزانه و ساعتی قیمت‌گذاری می‌شوند. 

نیک آیین با تاکید براینکه وضعیت بازار به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست، افزود: در هفته های اخیر رکود در خرید و فروش ها وجود داشت و هرکس فقط به قید ضرورت و نیاز اقدام به خرید قطعات می‌کرد اما امروز فروشنده‌ها تمایلی به فروش نداشته و از ان طرف خریداران در تامین نیاز خود با افزایش قیمت بالایی روبرو شدند به نحوی که اگر کسی نیاز ضروری برای خرید قطعات داشته باشند باید قیمت بالایی را پرداخت کند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها