کد خبر : 67749

لوازم یدکی محصولات نیسان را از کجا تهیه کنیم؟

لوازم یدکی محصولات نیسان را از کجا تهیه کنیم؟

دغدغه ی بسیاری از مردم ما در کشور عزیزمان ایران، خرید لوازم یدکی پیکاپ، رونیز، پاترول و سایر محصولات نیسان می باشد.

شاید باورتان نشود، اما بسیاری از محصولات نیسان مانند پاترول های قدیمی همچنان در کشورمان مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله قشر سنی که می توان به آن ها اشاره کرد، جوانان می باشند که برای تفریحاتی آفرودی خود از این خودرو ها استفاده می کنند.

در ابتدا اجازه دهید کمی در مورد شرکت نیسان توضیح دهیم.

تاریخچه شرکت نیسان

نام و برند نیسان ابتدا در کشور ژاپن ایجاد شد. در آن زمان بنیان گذار این شرکت، Yoshisuke Aikawa، به عنوان رئیس Nihon Sangyo در سال 1928 انتخاب شد. نیهون سانگیو که در ابتدا در زمینه ریخته گری و قطعات خودرو فعالیت می کرد ، در سال 1933 در بورس اوراق بهادار توکیو با نام NISSAN وارد بازار شد. نیسان پس از آن، فراتر از ریشه های ژاپنی خود گسترش یافت و رسماً به عنوان داتسون در سال 1958 به ایالات متحده آمد.

نیسان از زمان تأسیس شرکت در سال 1933 تعهد خود را به نوآوری نشان داد ( 1914-1959 )

Datsuns نه تنها اولین خودروهای ژاپنی تولید انبوه هستند ، بلکه سبک اتومبیل منحصر به فرد آنها هنگام وارد شدن خودروهای سدان داتسون و پیکاپ های جمع و جور در اواخر دهه 50 ، تأثیر عمده ای بر بازار ایالات متحده می گذارد.

مسیر ژاپن به آمریکا

نیسان اولین خودروهای خود را در پرچمدار نیشی کو ، مقر اصلی یوکوهاما در سال 1935 تولید کرد. نیسان اولین داتسون (ماشین و کامیون 1000 سی سی) خود را در نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس 1959 به نمایش گذاشت. پس از افزایش تقاضای جهانی ، نیسان تولید خود را در مکزیک در سال 1966 آغاز کرد. تولید در استرالیا و تایوان دنبال شد ، و اولین کارخانه آمریکایی در Smyrna ، تنسی ، در سال 1983 افتتاح شد.

عملکرد تبدیل به یک کلمه یک حرفی می شود ( 1960-1969 )

شرکت نیسان موتور در ایالات متحده NMC) ) در گردنا ، کالیفرنیا تأسیس شد. در همان سال ، SPL 201  - اولین خودروی اسپرت داتسون - معرفی شد. رودستر 4 نفره براق دارای قسمت بالایی نرم تاشو ، گیربکس "4 روی زمین" و موتور 48 اسب بخار بود (که به زودی با نسخه قدرتمند 85 اسب بخاری جایگزین می شود).

در سال 1966 ، اولین تأسیسات تولیدی متعلق به ژاپن در آمریکای شمالی ، نیسان مکسیکانا اولین خودروی خود را تولید کرد.

در اواخر این دهه تغییر ، نیسان شهرت زیادی در بازارهای آمریکا و ژاپن به دست آورد. رودستر داتسون 2000 ، که هم برای سبک و هم برای عملکردش ارزش دارد ، مترادف با طراحی اولیه نیسان شد. کمی بعد ، داتسون Z دیدگاه مردم در مورد خودروهای اسپرت را تغییر داد. 24OZ در سال 1969 به آمریکا آمد. 240Z اولین بار در اکتبر سال 1969 در هتل پیر نیویورک رونمایی شد و مورد توجه فوری رسانه ها و علاقه مندان قرار گرفت.

لوازم یدکی محصولات نیسان را از کجا تهیه کنیم؟

 

خرید لوازم یدکی محصولات نیسان

سالانه پنج میلیون خودرو نیسان در سراسر جهان به فروش می رسد. این خودروها توسط شرکت ژاپنی نیسان موتور که در سال 1933 تاسیس شد تولید می شود. این شرکت در حال حاضر حدود 139000 کارمند دارد. در میان آنها مهندسان و تکنسین های با استعداد زیادی وجود دارد.

مشخصات فنی ماشین های نیسان

این شرکت در تولید خودروهای چهارچرخ محرک موفق شد. یکی از آنها پاترول آفرود افسانه ای تمام چرخ محرک بدنه روی قاب تولید شده از سال 1951 است که به دلیل قابلیت فوق العاده خارج از جاده شهرت جهانی را به دست آورد. نیسان همچنین کراس اوورهای X-Trail مجهز به سیستم هوشمند All-Mode 4x4-i را تولید می کند. سطح جاده را زیر نظر دارد و فوراً گشتاور وارد شده به هر چرخ را تنظیم می کند. این امر به رانندگی مطمئن و ایمن کمک می کند.

این شرکت خودروهای اسپرت نیز تولید می کند. کوپه اسپرت Skyline GTR بیش از 10 سال است که تولید می شود. حداکثر سرعت آن 310 کیلومتر در ساعت است و در 3.5 ثانیه به 100 کیلومتر در ساعت می رسد. این خودرو به عنوان سریعترین خودروی تولیدی 4 صندلی در رکوردهای گینس جایگاهی کسب کرد.

لوازم یدکی محصولات نیسان را از کجا تهیه کنیم؟

ایران نیسان: همه لوازم یدکی که برای وسایل نقلیه خود نیاز دارید

در فروشگاه آنلاین ما همیشه می توانید قطعات یدکی نیسان را با قیمت مناسب خریداری کنید. ما همچنین تخفیفات منظمی را برای شما قرار می دهیم که به شما امکان می دهد حتی بیشتر پس انداز کنید. ما از وقت شما قدردانی می کنیم و بنابراین یک فهرست کاربر پسند از محصولات ارائه می دهیم. همچنین پس از خرید، محصولات در کم ترین زمان به دست شما خواهد رسید.

محصولات ایران نیسان اصل است؟

به صورت مختصر و مفید باید بگوییم بله. ایران نیسان تمام تلاش خود را می کند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهد. همان طور که می دانید انواع و اقسام مختلفی قطعه با کیفیت های متفاوت وجود دارد. شما باید بدانید محصول خود را از کجا و با چه کیفیتی می خرید. ایران نیسان این تضمین را به شما می دهد که لوازم یدکی پیکاپ، رونیز، پاترول و سایر محصولات نیسان را به صورت اصل به شما ارائه دهد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها