کد خبر : 60940

چالش قیمت دیگنیتی برای کراس اوورهای چینی بازار ایران

چالش قیمت دیگنیتی برای کراس اوورهای چینی بازار ایران

قیمت خودرو دیگنیتی در شرایطی از سوی بهمن موتور اعلام شد که انتخاب این بازه قیمت برای دیگنیتی می تواند یک چالش برای دیگر خودروهای چینی بازار کشور ایجاد کند.

به گزارش خودروتک، قیمت خودروهای چینی در بازار ایران تقریبا در همه مدل ها پایینتر از قیمت کارخانه است. فاصله ای که گاه به بین از 150 میلیون تومان نیز می رسد.

در این شرایط بهمن موتور قیمت دیگنیتی را 749 میلیون و 500 هزار تومان اعلام کرد. به این ترتیب قیمت گذاری دیگنیتی پایین تر از پیش بینی ها در نظر گرفته شده است. در هفته های گذشته تعدادی دیگنیتی پلاک شده در نمایندگی های این خودروسازی قرار داشت که قیمت آنها تا 890 میلیون تومان نیز عنوان می شد.

حال با در نظر گرفتن قیمت 750 میلیون تومانی برای دیگنیتی این خودرو از بسیاری از خودروهای چینی کنونی بازار ارزان تر قرار می گیرد.

قیمت دیگنیتی هم قیمت چری تیگو 5 IE است. هر چند قیمت چری تیگو 5 در بازار 665 میلیون تومان است. دیگنیتی همچنین از خودروهایی مانند SWM G01، ام وی ام X55 اکسلنت مدل 99، ریگان کوپا تیپ فلگشیپ مدل 98 و برخی خودروهای سدان همچون چری آریزو 6 در سطح کمتری قرار می گیرد.

از سوی دیگر طراحی اسپرت و کوپه کراس دیگنیتی یکی از نقاط قوت آن است که می تواند بر تقاضای آن در بازار اضافه کند. باید دید آیا دیگنیتی به خودرویی با اصالت چینی در بازار ایران تبدیل می شود که قیمت بازار آن بالاتر از قیمت کارخانه قرار بگیرد یا خیر.

خودرو دیگنیتی بهمن موتور

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها