کد خبر : 60005

توضیح درباره شرایط فروش دیگنیتی گروه بهمن

توضیح درباره شرایط فروش دیگنیتی گروه بهمن

معاون مدیرعامل گروه و رییس سازمان فروش و خدمات فروش گروه بهمن گفت : تا کنون هیچ قیمت و شرایط فروشی برای خودرو دیگنیتی از طریق شرکت بهمن موتور اعلام نشده است.

به گزارش خودروتک به نقل از تسنیم، نمونه‌های حاضر در نمایندگی‌ها تنها برای بازدید مشتریان در نظر گرفته شده‌ است و ثبت نام در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

امیر میرمنصف در خصوص ثبت نام خودروی دیگنیتی گفت: اطلاع رسانی شرایط فروش کلیه محصولات گروه بهمن مانند دیگنیتی از طریق وبسایت گروه بهمن و کانال های رسمی این شرکت در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد و متقاضیان محترم در صورت تمایل می توانند از این طریق پیگیری لازم را داشته باشند. لذا هیچ اطلاع رسانی از طریق شرکت ها و سایر کانال های ارتباطی متفرقه مورد تایید نمی باشد.

معاونت فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن با اشاره به اینکه تجاری سازی و تولید فاز آزمایشی محصول دیگنیتی در اسفند ماه امسال محقق شد، اظهار کرد: توانستیم وعده ی خود را در خصوص زمان عرضه فاز آزمایشی دیگنیتی عملی کنیم. تولید انبوه محصول از اویل سال آینده آغاز و ثبت نام برای عموم در اردیبهشت سال 1400 انجام می شود.

میرمنصف ضمن تکذیب قیمت های ارائه شده در رسانه های مکتوب و مجازی گفت: هیچ قیمت و شرایط فروشی برای دیگنیتی تا کنون از طریق شرکت مشخص و اعلام نشده و شایعات منتشر شده در این خصوص در فضای مجازی کاملا بی اساس است، همچنین هیچ حواله ی فروشی تا کنون صادر نشده است.

وی تصریح کرد: ورود دیگنیتی به نمایندگی ها تنها برای بازدید و پایش نیاز مشتریان و بازار و همچنین اطلاع از بازخورد فنی محصول در تست های رانندگی است تا در توسعه و تولید انبوه آتی، آن ها را مد نظر قرار دهیم. به دلیل تقاضا خرید و استقبال زیاد از خودرو دیگنیتی تصمیم گرفتیم با افزایش تعداد تولید و امکان عرضه بیشتر به صورت فروش فوری از سال آینده به بازار عرضه نماییم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها