کد خبر : 75275

شایعه عرضه شاسی بلند تویوتا کراون

شایعه عرضه شاسی بلند تویوتا کراون

مدل جدید شاسی بلند Crown قرار است گران‌ترین کراس‌اوور عرضه‌شده تویوتا باشد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، تویوتا کراون یکی از قدیمی‌ترین‌های تویوتا است، حتی اگر خیلی ها با این نام آشنا نباشند. پس از چندین دهه استفاده از خودرو‌های سدان تویوتا در ژاپن، این نام قرار است به زودی به عنوان یک SUV هیبریدی که گرانتر از هر یک از کراس اوور‌های فعلی تویوتا است، به بازارها  بازگردد.

تویوتا اعلام کرده که Crown گران‌تر از سکویا و قیمت اولیه آن در محدوده ۵۰ هزار دلار خواهد بود اما بعید است که بزرگ‌تر از سکویا باشد.

احتمالا Crown یک کراس اوور سایز متوسط ​​خواهد بود که بیشتر جنبه لوکس دارد؛ طبق گزارش‌ها، این خودرو پیشرانه‌های هیبریدی، پلاگین هیبریدی و الکتریکی را ارائه می‌دهد. Crown فعلی یک سدان دیفرانسیل عقب است که فقط در ژاپن فروخته می‌شود، بنابراین واضح است که این مدل تحولی قابل توجه برای نسل جدید خود ایجاد خواهد کرد.

شاسی بلند Crown در نسل جدید کاملاً متفاوت به نظر می رسد؛ Crown اولین مدل تویوتا بود که در اواخر دهه ۱۹۵۰ در ایالات متحده فروخته شد، اما بعداً تولید آن متوقف شد، زیرا تویوتا فروش مدل‌های کرولا و کرولا را  آغاز کرد. این خودرو ممکن است در پایان سال ۲۰۲۲ به عنوان مدل ۲۰۲۳ به فروش برسد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها