کد خبر : 53659

تویوتا کراون 2021 | جذاب بعد از 66 سال

تویوتا کراون 2021 | جذاب بعد از 66 سال

شرکت خودرو سازی تویوتا در مدل جدید سعی کرده است طراحی و امکانات کراون از گذشته خاص‌تر و منحصر به فرد‌تر باشد و این کار را با تغییرات عمده در داخل انجام داده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کراون یکی خودروهای تویوتا است که با وجود تولید از سال ۱۹۵۵ هنوز هم در حال تولید است.

این خودرو همچنین به عنوان اولین اتومبیل ژاپنی فروخته شده در آمریکای شمالی شناخته می‌شود و در ایالات متحده با نام تاج Toyopet به بازار عرضه می‌شود.

مدل نسل فعلی این خودرو در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه شد و اخیراً از یک به روزرسانی جزئی رونمایی کرده است که یک سیستم  سرگرمی بزرگتر را برای متحد کردن دو نمایشگر قبلی ایجاد کرده است.

این خودروسازی ادعا کرده است که می‌تواند به وسیله‌ای کاملا جدید برای نسل شانزدهم آن تبدیل شود. 

تولید شاسی بلندی جدید با الهام از طرحی قدیمی

تویوتا قصد دارد نام "Crown" را در آینده زنده نگه دارد، اما از خودرویی با سبک بدنه سدان با دوام به یک شاسی بلند تبدیل می‌شود. انتظار می‌رود انتقال از یک سدان به یک شاسی بلند در اوایل سال ۲۰۲۲ به دلیل کاهش فروش سدان انجام شود.

تویوتا در مدل جدید سعی کرده است طراحی و امکانات کراون از گذشته خاص‌تر و منحصر به فرد‌تر باشد و این کار را با تغییرات عمده در داخل انجام داده است. در مدل جدید تویوتا کراون یک صفحه نمایش افقی ۱۲٫۳ اینچی بزرگ و لمسی را در وسط داریم که در بالای داشبورد قرار گرفته است.

تولید شاسی بلندی جدید با الهام از طرحی قدیمی

در مدل قبل دو صفحه نمایش را در بالا و پایین داشتیم، اما در مدل جدید کل سیستم اطلاعات و سرگرمی و دیگر تنظیمات در همین صفحه یکپارچه قابل تنظیم خواهند بود. در نسل جدیدکراون، تنظیمات مربوط به سیستم تهویه در قسمت پایین و به وسیله دکمه‌های لمسی انجام می‌شود.

تولید شاسی بلندی جدید با الهام از طرحی قدیمی

 تویوتا شاسی بلند‌های جدیدی را معرفی کرده است که دو نمونه اخیر آن یاریس Cross و کرولا Cross است، بنابراین نمونه جدید چندان تعجب آور نیست. در طراحی ظاهری بدنه این خودرو تغییری نسبت به نسل قبل دیده نمی‌شود. البته این موضوع چندان هم عجیب نیست، چراکه از دو سال پیش تا امروز این خودرو همچنان طراحی زیبا و مدرنی دارد و کمپانی هم نیاز به تغییر را در بدنه این خودرو احساس نکرده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها